Aktywne Wpisy
Argajl +147
Czy spotkaliście się z taką sytuacją w #lidl ? Musiałem parę dni ochłonąć by to opisać.. W ostatni piątek byłem z rodziną na zakupach w niedawno otwartym nowym sklepie Lidl przy ul. Odkrytej w Warszawie.
Było chwilę po godzinie 15:00 gdy z wyładowanym na maxa wózkiem mimo próśb moich i innych klientow o otwarcie kasy standardowej zostaliśmy zaproszeni do kas samoobsługowych… ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Prośby i niezadowolenie zostały zbyte przez pracownika,że cytuje: „Taka jest polityka firmy” a „jeśli nie uda nam się zmieścić w 1 koszu kasy automatycznej resztę zakupów możemy dokończyć w drugiej innej kasie”.
Było chwilę po godzinie 15:00 gdy z wyładowanym na maxa wózkiem mimo próśb moich i innych klientow o otwarcie kasy standardowej zostaliśmy zaproszeni do kas samoobsługowych… ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Prośby i niezadowolenie zostały zbyte przez pracownika,że cytuje: „Taka jest polityka firmy” a „jeśli nie uda nam się zmieścić w 1 koszu kasy automatycznej resztę zakupów możemy dokończyć w drugiej innej kasie”.
sopride +4
Jestem osoba pracująca w domu, w związku z tym jestem cały czas na miejscu. Zamówiłam paczkę w zeszła środę, w czwartek została ona nadana.
Wchodzę w numer listu przewozowego w poatek wieczorem i patrzę a tam, ze nastąpiła proba doręczenia paczki, nikogo nie zastano. Zdziwiłam się ale przed świetami maja gorący okres i stwierdziłam, ze może nie mógł dostarczyć.
W informacji podane jest ze kolejna próba nastąpi w poniedziałek między 12-14. Wiem, ze to godziny orientacyjne ale o godzinie 13.50 stwierdziłam ze jednak zadzwonię na infolinie. Próbowal konsultant DHL skontaktować się z kurierem i nie mógł się dodzwonić do niego. Kazał mi zadzwonić za 2h jeżeli kurier nie przyjdzie... i nie przyszedł. Pojawiło się znowu powiadomienie, ze nikogo noe było w domu i paczka jedzie na sortownie 40km od mojego domu i mogę fakac bobla.
Zadzwoniłam na infolinie podaż drugi i odebrała inna osoba oczywiście. Próbowali się skontaktować z kurierem, lecz po 40 minutach wiszenia na infolinii nic to nie dało i powiedzieli ze przepraszają za zamieszanie, ale jedynie co to może być złożona interwencja do centrali.
Czy ktoś z was miał podobne przygody z Kurierka DHL? Wiem, ze jest ciężki czas pracy dla nich, ale facet w ogóle nie przyjechał, nie dzwonił i nie kontaktowa się ze mną...
Pomocy (╯︵╰,)
#kurier #kurierzy #dhl #pomocy #pytanie #poznan
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Na szczęście Pani ze sklepu wpadła na rozwiązanie inne:
Ściągnie paczkę z sortowni do sklepu ponownie, a dziś nadała towar jeszcze raz do punktu odbioru.
Sortownia oddalona jest ode mnie 40km w jedna stronę, niestey nie mam możliwości podjechania tam bo nie posiadam auta... dlatego zdecydowałam się na kuriera w kierunku zamawiania nie było możliwości ani paczkomatu ani odbiór z punktu.
Na przekierowanie paczki nie miałam nigdy możliwości
Serio to jakaś patologiczna sytuacja