Wpis z mikrobloga

Kia Proceed 1.4 T-GDi 7DCT

---
Link do filmu: https://www.youtube.com/watch?v=gboquarO-gs
---
Rozkręcam w wolnym czasie kanał na YT z testami POV. Filmy zawierają też pomiary przyspieszenia oraz spalania w różnych warunkach. Jeśli interesują Cię podobne klimaty - będę wdzięczny za lajki i suby. Jeśli nie - poniżej jest tag do czarnolistowania :).

Jeśli masz jakieś pytania dot. tego samochodu - pytaj. Odpowiem jeśli będę wiedział ;).

#arrivalcars - wrzuć na czarno jeśli nie interesują Cię moje wypociny.

YT: https://www.youtube.com/channel/UCk8jPSTRxM9QelQd6fxa8pA/
IG: https://www.instagram.com/povtestdrives/
FB: https://www.facebook.com/povtestdrives/

#carboners #samochody #motoryzacja #pokazauto #kia #proceed #kiaproceed
Arrival - Kia Proceed 1.4 T-GDi 7DCT

---
Link do filmu: https://www.youtube.com/w...
  • 18
@Booty_Gurl: To co staram się robić na filmach to pokazać mniej więcej styl jazdy i warunki, które akurat panują i po tym końcowy wynik. Dzięki temu można się odnieść do tego porównując ze "swoimi" warunkami.

Nie bardzo widzę możliwość stworzenia czegoś takiego w sposób uczciwy. Każde auto musiałoby być testowane w identycznych warunkach, żeby dało się je sensownie porównać ze sobą. A takie coś jest niewykonalne :(. Teoretycznie po to jest
@dojcz_szpreche_nicht: @Booty_Gurl: Za daleko mam do cioci Helgi, żeby robić coś podobnego ;). Ale dzięki, w tej niszy porównanie z nimi to chyba największy komplement ;).

Do pomiarów przyspieszenia też korzystam z Dragy - to samo urządzenie, które oni mają i sprzedają w swoim sklepie.

Pozostanie niemy format. Wierzę, że jeśli ktoś będzie chciał przeczytać ulotkę producenta to zrobi to sam i nie potrzebuje do tego prezentera ;).
@kipowrot @niemily @NicoRosberg
Wszystko. Dlatego go kupiłem, akurat ten na filmie to mój prywatny egzemplarz ;).

W bardzo dobrej cenie dostajemy:
- fajny silnik;
- bardzo ładną budę - wiem, subiektywnie, ale większości się podoba, ludzie mylą z panamerą ;)
- przestronny i wygodny samochód z rozsądnym bagażnikiem;

W tej klasie jedynym sensownym konkurentem był Focus ST-Line kombi, niebieski. Ale pomimo tego, że Ford daje kosmiczne rabaty to cena za podobnie wyposażony
@kipowrot: Ja Ci też odpowiem a jestem już po 8KKm w GT.
Fajne: własności trakcyjne (nawet bardzo fajne), dynamika pojazdu włączając w to skuteczność hamulców, sylwetka, użyteczność, wyposażenie od podstawowej wersji, jakość materiałów i wykończenia, relacja ceny do mocy/wyposażenia.
Niefajne: automatyczna skrzynia - zaskoczona redukcją gubi się w czasie; brak pamięci ustawień systemów wspomagających przy restarcie auta; spalanie; słaba widoczność przez tylną szybę.
@kipowrot: Dynamiczne nie znaczy szybkie. Przyspieszenie powyżej 120kmh dla 99% normalnych kierowców jest wartością nieistotną.
Ten samochód bez względu na silnik nie jest samochodem sportowym. To jest zwykły kompakt do codziennej jazdy trochę ładniejszy niż inne, a wersja 1.6 trochę szybsza. Ale dalej nie szybka.

Tego samochodu nie można rozpatrywać w kategorii sportu czy szybkości. Jest dynamiczny, pozwala na bardzo sprawne poruszanie się zarówno w mieście jak i w trasie. Do
@mirko_efekt: Mi nie zamula ;). Tzn zamula na trybie sport przy wcisnięciu gazu na max. I to jest słabe bo jak chcesz np. szybko wyprzedzić czy włączyć się do ruchu to lepiej to robić na normalu. Na sporcie próbuje zrzucic zbyt dużo biegów i się mota generując sporego laga.
Ja jeżdżę na co dzień dość spokojnie, więc nie mam problemów z tym automatem. No ale do sportowej jazdy to on się