Wpis z mikrobloga

@tomaszq: Dzięki za odpowiedź. Przymierzam się do kupna, zawsze marzyłem o takim aucie. Wersja s320cdi. Automaty i silniki są trwałe, części eksploatacyjne jak łożyska wahacze itp nie kosztują aż tak strasznie drogo. Drogie są tylko elementy jak sprężarka pneumatycznego zawieszenia, sterownik skrzyni itp. Ale jestem w stanie doinwestować auto na początku, i eksploatować je z 10 lat.
@Gadgetztan Generalnie tak, mechanika typu właśnie wahacze, hamulce itd kosztują niewiele wiecej niż w golfie, z zawieszeniem jest problem w przypadku pneumatyki, sprężarki miewają niestety swoje problemy. Że skrzyniami też bywa różnie w używkach, bo ludzie nie dbają. Natomiast genialnie wygodny samochod, dieslem nie jeździłem, ale robiło się trasy po 1500km na raz i niczym mi się tak dobrze nie jeździło xD tylko tankowanie było problemem, w dieslu powinno być znacznie lepiej
@Gadgetztan: Prawie 4 lata u kolegi śmigał trasy PL-DE. Najwygodniejszy samochód, jakim do tej pory jeździłem(a jeździłem wieloma ( ͡° ͜ʖ ͡°) ). Jeżeli trafisz na egzemplarz bez kwiatków z elektroniką, to nie będzie to uciążliwe auto w eksploatacji- może trochę drogo, no ale klasa luksusowa w końcu. Ale jeżeli już się sypnie jakiś moduł w elektronice, to nie ma zbyt wielu magików na rynku od trafnej