Wpis z mikrobloga

  • 0
@Student_AWAS nie zalany. Były problemy z odpalaniem i światłami. Wymieniłem BCM na nowy z ASO i była zrobiona kopia starego modułu poprzez vcds - wszystko śmiga, poza tą klapka wlewu paliwa. Wyczytałem na forach, że dopiero kodowanie vasem ją ożywia i tutaj jest problem. Mogę jechać do ASO, ale zakodownie modułu to koszt 500+ w zależności od tego co im ta wyjdzie po drodze.
szeryf3city - @Student_AWAS nie zalany. Były problemy z odpalaniem i światłami. Wymie...

źródło: comment_ToM1cMXHvmXix2FZrVsl2iYNip1G3NFR.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@szeryf3city: ogolnie co do ledow (ii post) to troche racji jest, vcp lub vcds to ogarna - vcp powinien to zrobic imo.

Co do cen, spytak gdzie indziej, za jakies kodowania - czasem korzystam dla klientow - biora ~ 200-250zl.

Ogolnie od trojmiasta jestem jakies 500km ( ͡° ͜ʖ ͡°), ale temat bym ogarnal.
  • Odpowiedz
  • 0
@Student_AWAS fakt ceny w ASO są różne. Plichta Gdańsk 500, a pewnie już w Wejherowie taniej. Tutaj wymieniłem BCM 1:1 na oryginał AN i jest taki myk, że prąd z klapki idzie na dociag klapy. Czyli jak uzbroję alarm ta nie rygluje klapki tylko dociąga klapę, a dociąg powinien działać przy zamykaniu klapy. To jedyna rzecz, której nie udało się ogarnąć po wymienne BCM. Po lekturze tych dwóch wątków ( jedynych jakie
  • Odpowiedz
@szeryf3city: powiem ci tak,nikt normalny nie bedzie sie chwalil vasem, co nie znaczy, ze ludzie nie maja takich zabawek ( ͡° ͜ʖ ͡°). Vcp natomiast powinno ogarnac jak mowie, w 3city na pewno kogos znajdziesz - protip - szukaj albo wsrod wyspecjalizowanych eletrykow/elektronikow - ogolnie zejdz z tropu szukania wsrod duzych warsztatow, bo te chca szybko zrobic pewna robote, babranie sie w kablach, czy jakies tam elektryce/elektronice
  • Odpowiedz