Wpis z mikrobloga

Hej. Czy ktoś się zna na kulisach hodowli kotów? Mam taki przypadek. Żona chce zakupić kota maine coona. Znalazła ogłoszenie kota za 700 zł bez rodowodu gdzie normalnie z rodowodem można takiego dostać za 2500 zł. Wypytuje gościa o szczegóły i pyta o co chodzi z tym rodowodem skoro wyrabia się go za 40 zł (tak wygooglała), a rodzice kota mają rodowody. Sprzedający odpisał, że można rodowód załatwić, ale wtedy kot będzie kosztował 2500 zł :D

Gdzie tu haczyk i czego nie rozumiem skoro niby gościu może sobie w łatwy sposób zarobić więcej?

#koty #mainecoon #hodowlazolx #kiciochpyta
  • 12
@slabyslabek: żona mi przekazała, że tak - musi przynależeć do związku hodowców, no i robi to nie do końca legalnie skoro nie należy. Zastanawia mnie tylko jak 'może załatwić' rodowód. Skoro może to czemu tego nie robi i nie sprzedaje po normalnej cenie? :)
@kamilkarm nie znam się ale na ludzki rozum odpali 200 wetowi żeby glejta wystawił na lewo a sam wtedy 1800-te200=1600 jest do przodu ( ͡° ͜ʖ ͡°). Ogółem zgłaszać takich ludzi jakiemuś pewnie ekopatrolowi. Traktowanie zwierzaków jako kombajny rozpłodowe jest dosyć przykrym procederem
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@kamilkarm: wszystko powyżej błędne. Ma pewnie kota i kotkę. Ewentualnie jedno a ktoś znajomy ma drugie. Tyle że w umowie kupna tych kotów ma zapisane że nie może ich rozmnażać i ma nakaz kastracji/sterylizacji. Tak robią hodowcy którzy sprzedają koty rodowodowe - kupując od nich kota podpisujesz taka umowę. Jak chcesz wykluczyć ten zapis to nie ma problemu, tylko że np. Brytyjczyk nie kosztuje 1200 a 5000. Tym samym nie uzyska
@kamilkarm: Rodzice mają rodowody, ale "hodowla" nie jest zarejestrowana w żadnym prawdziwym związku hodowców i nikt nie ma nad nią żadnej kontroli. Dlatego nie ma rodowodów. Te, które ewentualnie może załatwić, będą pewnej z jakiegoś stowarzyszenia burka i kocurka.