Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@play_polska #play Przeniosłem numer od was w trybie END (zerwanie umowy wraz z zachowaniem okresu wypowiedzenia). Czekałem okres wypowiedzenia. Numery zostały przeniesione ale umowa nie została waszym zdaniem rozwiązana! Dalej przysyłacie mi faktury bo nie przeniosłem wszystkich trzech numerów tylko dwa (ten trzeci to jakaś karta do internetu którą dorzuciliście 3 lata temu jako numer złączenieniowy przy duecie i miałem na niej dostęp do internetu przez pierwsze 3 miesiące trwania umowy ale nigdy nie korzystałem). Zgłosiłem reklamację i została odrzucona. Podobno muszę jeszcze oddzielne wypowiedzenie zrobić na ten trzeci numer. Napisałem jeszcze raz reklamację bo nie macie do tego żadnych podstaw zgodnie z dokumentem opisującym procedurę od UKE. Jeżeli składam dyspozycję rozwiązania umowy to umowa powinna zostać rozwiązana. Jak wy w ogóle to widzicie? Czekam okres wypowiedzenia aby przenieść numeru a potem czekam okres wypowiedzenia jeszcze raz aby rozwiązać umowę? Czy wy jesteście poważni? Jutro dodam znalezisko z opisem całej sprawy aby każdy dowiedział się jakie praktyki stosujecie.
  • 6
@play_polska: pisałem z konsultantem na play24, upieracie się że tryb END nie rozwiązuje umowy jeżeli nie przenoszę wszystkich numerów w umowie, poza tym każdemu w duecie dorzucacie dodatkowy numer który ma 0 MB limitu transferu i nie można z niego dzwonić bo podobno technicznie inaczej nie potraficie rozwiązać duetu. Jest to bardzo nie uczciwa praktyka. Wstydzilibyście się.
@bboymc: masz kartę do internetu, strzelam, że jakiś duet/rodzina. Masz złożone wypowiedzenie tego numeru 537? Jeśli go nie wypowiedziałeś to opłaty nadal bedziesz dostawać. Na tej karcie przypisana jest promka, wypowiedz ten numer jak najszybciej.