Wpis z mikrobloga

@AndzejGolara: dla przeciętnego polaka zarabianie 4k to jak chwycenie boga za nogi, bo wtedy można wziąć kredyt na mieszkania na całe życie, a 7-9k to dla wielu nieosiągalna kwota nawet jak 2 osoby pracują
  • Odpowiedz
@AndzejGolara: wiem co czujesz, ostatnio przeglądałam oferty pracy dla chemików, oferta z dużymi wymaganiami, chcieli sporego doświadczenia, znajomości przepisów, języka i oczywiście wykształcenie wyższe. 30% zaznaczyła zarobki mniejsze niż 3k netto (,)
  • Odpowiedz
@AndzejGolara: Problem jest taki, że na różne ogłoszenia składają osoby, które nawet nie powinny złożyć CV. No więc składają, myśląc że jak dadzą niską ofertę, to może ktoś się zgodzi.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@mackiy: pod Poznaniem, nie wymagają w sumie, jest napisane, że mile widziane :D
@Lehu31: ale ja mam zaznaczone, że jestem inżynierem (magisterka w trakcie) a pokazuje mi, że 75% aplikujacych ma wyższe wykształcenie ode mnie, czyli muszą mieć magistra
  • Odpowiedz
@AndzejGolara: @karolinana: @bayahibe: pamietam jak szukałem pracy przez pracuj i tam jest taki raporcik gdzie dostaje ze 80% ma lepsze wykształcenie 60% większe doświadczenie a wymagania finansowe to 70% miało mniejsze xD i to w tym mitycznym rynku pracownika w it. A potem się dziwić ze chcą dobrych ludzi za psie pieniądze.
  • Odpowiedz
@AndzejGolara: no i co z tego, wykształcenie jest bez większego znaczenia. Może skończyli jakieś pokrewne kierunki i szukają nowych opcji rozwoju zawodowego, wiedzą że są słabi etc.

Wracając do wykształcenia, ja mam np. średnie, a dostałem propozycję pracy z oferty jak na zdjęciu (ale nie przyjąłem, miałem ciekawszą opcję) ;). Moja propozycja finansowa w środku stawki, jeśli wierzyć statom pracuj.pl (30% wyżej).
Lehu31 - @AndzejGolara: no i co z tego, wykształcenie jest bez większego znaczenia. M...

źródło: comment_8OAF0vOFeq3vkaZVPf4u4cubQhvcXSrw.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz