Mimo wcześniejszej decyzji o anulowaniu przez nas zamówień, chcielibyśmy wywiązać się z zawartej umowy sprzedaży. Jednocześnie pragniemy gorąco przeprosić za zaistniałą sytuację. Dołączamy do wiadomości także oficjalne stanowisko firmy NTT System.
Klienci którzy zamówili smartfony OnePlus7 Pro 8GB/256GB w wersji kolorystycznej Almond w dowolnym kanale sprzedaży NTT System, a ich zamówienia zostały anulowane, otrzymali stosowną informację o możliwości finalizacji zakupu.
Na chwilę obecną nie będziemy komentować jakichkolwiek domysłów i pytań odnośnie zaistniałej sytuacji. Naszym priorytetem jest jak najszybsza realizacja anulowanych zamówień. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy zarówno klientów, jak i osoby w których oczach straciliśmy dobrą opinię. Postaramy się aby nasze przyszłe działania pozbawione były podobnych sytuacji.
Dodajemy list,jaki otrzymał każdy z poszkodowanych klientów.
@NTT_System a ja szanuję postawę. Nie zawsze można dopilnować aby na stanowisku był odpowiedni człowiek. W tym przypadku ktoś zawalił, że wydał decyzję o anulowaniu zamówień aby zakamuflować błąd. Jako firma dalej jesteście poważni. ᕦ(òóˇ)ᕤ Wszystkiego najlepszego z okazji 30 lecia, piąteczka mireczki i bez stresu- kawał dobrej roboty. Dorzućcie jeszcze po jakimś gadżecie do zamówień i będzie super. Nie zawsze warto liczyć każdy grosz (
@NTT_System: żałosne (✌゚∀゚)☞ Najpierw robicie z klientow debili, ze mogli sie domyslic ze 15% (xD) obnizki ceny w black friday to za dużo i ewidentny błąd, potem ciagniecie tę zenade. Gdy gówno się wylewa wciaz twierdzicie ze 15% to bardzo duzo, ale niech juz wam bedzie, wyslemy łaskawie telefony xD
Na przyszłość kontaktujcie sie z działem prawnym przed zrobieniem bagna, nie po.
@Zbyszek_Kudriawcew: A byłeś w ich siedzibie przy trakcie brzeskim XD z zewnątrz fajny budynek w środku jebnik jakich mało a na magazynie ukry rzucają towarem (elektroniką) jak worami z kartoflami ( ͡°͜ʖ͡°)
@NTT_System: i tak dzbany z was niesamowite. Jakby Mirek nie rozkręcił afery to byście olali ludzi na rzecz swoich niemożliwych 15%. Dobrze, że się zrehabilitowaliście, ale po tej aferze i tak nie mam do was szacunku.
@SpeaRRR: Pieniądze zwrócili już wczoraj. Zrobili to równocześnie z wysłaniem oświadczenia o uchyleniu się od skutków oświadczenia woli. Dopiero dziś były przeprosiny i możliwość wysłania ponownego przelewu jeżeli kupujący chce nadal zrealizować zakup.
@light3n: a jaka jest ich propozycja ponownego zakupu? Każą sobie zapłacić więcej, czy tak jak pierwotnie?
@Felonious_Gru: pomogło tylko klientom, z których chcieli zrobić idiotów, ale każdemu, kto zobaczy nazwę NTT zapali się w przyszłości czerwona lampka, zanim cokolwiek od nich kupi.
@Xennonek i cyk #60groszyzawpis oczywiście kompletny brak RiGCzu ale czego się nie robi dla firmy. Ps. Idealnie widać ilu pracowników NTT jest na wypoku.
@NTT_System: i tak jestescie oszustami naciagaczami, niech to google zaindeksuje. Zero myślenia, jakby sie ludzie na mirko nie skrzykneli to byscie kazdemu odpisali: "anulowalismy i co nam zrobicie" jak w pierwszej wiadomosci. Tchorze i kretacze, tak was widze. Niech takimi zobacza was wszyscy.
Mirki chowam tatę. Nie wiem dlaczego to piszę tutaj, biorąc pod uwagę liczbę debilów na portalu... Ale pomyślałem że może ktoś to przechodził i zrozumie.... Jest mi w CH smutno i przykro #zalesie #religia #smierc
Mimo wcześniejszej decyzji o anulowaniu przez nas zamówień, chcielibyśmy wywiązać się z zawartej umowy sprzedaży.
Jednocześnie pragniemy gorąco przeprosić za zaistniałą sytuację. Dołączamy do wiadomości także oficjalne stanowisko firmy NTT System.
Klienci którzy zamówili smartfony OnePlus7 Pro 8GB/256GB w wersji kolorystycznej Almond w dowolnym kanale sprzedaży NTT System, a ich zamówienia zostały anulowane, otrzymali stosowną informację o możliwości finalizacji zakupu.
Na chwilę obecną nie będziemy komentować jakichkolwiek domysłów i pytań odnośnie zaistniałej sytuacji. Naszym priorytetem jest jak najszybsza realizacja anulowanych zamówień. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy zarówno klientów, jak i osoby w których oczach straciliśmy dobrą opinię. Postaramy się aby nasze przyszłe działania pozbawione były podobnych sytuacji.
Dodajemy list,jaki otrzymał każdy z poszkodowanych klientów.
#nttsystem #allegro #oneplus
Jako firma dalej jesteście poważni. ᕦ(òóˇ)ᕤ
Wszystkiego najlepszego z okazji 30 lecia, piąteczka mireczki i bez stresu- kawał dobrej roboty. Dorzućcie jeszcze po jakimś gadżecie do zamówień i będzie super. Nie zawsze warto liczyć każdy grosz (
Najpierw robicie z klientow debili, ze mogli sie domyslic ze 15% (xD) obnizki ceny w black friday to za dużo i ewidentny błąd, potem ciagniecie tę zenade. Gdy gówno się wylewa wciaz twierdzicie ze 15% to bardzo duzo, ale niech juz wam bedzie, wyslemy łaskawie telefony xD
Na przyszłość kontaktujcie sie z działem prawnym przed zrobieniem bagna, nie po.
Ale nie przejmujcie
Cytując klasyka:
Pieniądze się znalazły ale niesmak pozostał.
@light3n: a jaka jest ich propozycja ponownego zakupu? Każą sobie zapłacić więcej, czy tak jak pierwotnie?
Ps. Idealnie widać ilu pracowników NTT jest na wypoku.
Może trochę przylizałem dupy xD ale trudno, fajna Polska firma a standardy jakości jak w Dell.