Wpis z mikrobloga

Drodzy użytkownicy portalu Wykop.pl

Mimo wcześniejszej decyzji o anulowaniu przez nas zamówień, chcielibyśmy wywiązać się z zawartej umowy sprzedaży.
Jednocześnie pragniemy gorąco przeprosić za zaistniałą sytuację. Dołączamy do wiadomości także oficjalne stanowisko firmy NTT System.

Klienci którzy zamówili smartfony OnePlus7 Pro 8GB/256GB w wersji kolorystycznej Almond w dowolnym kanale sprzedaży NTT System, a ich zamówienia zostały anulowane, otrzymali stosowną informację o możliwości finalizacji zakupu.

Na chwilę obecną nie będziemy komentować jakichkolwiek domysłów i pytań odnośnie zaistniałej sytuacji. Naszym priorytetem jest jak najszybsza realizacja anulowanych zamówień. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy zarówno klientów, jak i osoby w których oczach straciliśmy dobrą opinię. Postaramy się aby nasze przyszłe działania pozbawione były podobnych sytuacji.

Dodajemy list,jaki otrzymał każdy z poszkodowanych klientów.

#nttsystem #allegro #oneplus
NTT_System - Drodzy użytkownicy portalu Wykop.pl

Mimo wcześniejszej decyzji o anul...

źródło: comment_95DQrhynvUQKm4JQfE6MN97SNcejSk0Y.jpg

Pobierz
  • 140
  • Odpowiedz
@NTT_System:

Cena produktu (...) byla efektem niezamierzonego bledu systemu i nie byla adekwatna do realiow rynkowych (...)


Czyli dalej ciagniecie ta zenade? 15% obnizki w black friday jest jak najbardziej adekwatne do realiow rynkowych.
  • Odpowiedz
@NTT_System: Przeprosiny ok, w liście nawet nieźle do momentu kłamstwa pt. "...działania [...] mógłby sugerować próbę uchylenia się sprzedawcy od odpowiedzialności."
KŁAMSTWO. Tam było jawne uchylanie się.
  • Odpowiedz
@NTT_System: a więc wystawiacie telefon w promocyjnej cenie a potem strzelacie sobie wizerunkowo w obie stopy wycofując się z oferty?

To jest typowo polska szkoła biznesu. Straciliście 100x więcej niż te 15% z tych smartfonów, teraz tego nie odkręcicie.
  • Odpowiedz
@NTT_System No i co z tego? Za późno moi mili państwo, macie mniej klienta bo prędzej dał bym rydzykowi niż kupować u was i myśleć "Wyślą czy nie?" :)
! W sumie pewnie nie tylko ja zrezygnuje z zakupów u was.
  • Odpowiedz