Aktywne Wpisy
![JoeGlodomor](https://wykop.pl/cdn/c0834752/1bfcffa77eb980f1ab6133c792da81043282e82d4f938fa0598f193e3c52819f,q60.jpg)
JoeGlodomor +419
![Jacinda](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Jacinda_uNVSsHNDQH,q60.jpg)
Jacinda +295
hej Mireczki, nie wiem czy jest ktoś tutaj co pamięta mój post sprzed sześciu lat, kiedy chwaliłam się wynikami z matury:
mój wpis z 2018
Przyszłam się pochwalić, że studia skończyłam, udało się bez żadnej obsuwy - jestem oficjalnie lekarzem (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
tera jeszcze trochę papierkowej roboty i
mój wpis z 2018
Przyszłam się pochwalić, że studia skończyłam, udało się bez żadnej obsuwy - jestem oficjalnie lekarzem (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
tera jeszcze trochę papierkowej roboty i
![Jacinda - hej Mireczki, nie wiem czy jest ktoś tutaj co pamięta mój post sprzed sześc...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/ab9b0514b8007be4a30f35a966a7490b28cda0b90c9a2f661860a9cf3a1d04a8,w150.png?author=Jacinda&auth=8b6c8801457161947c14e76dafb669ad)
źródło: obraz
Pobierz
Mimo wcześniejszej decyzji o anulowaniu przez nas zamówień, chcielibyśmy wywiązać się z zawartej umowy sprzedaży.
Jednocześnie pragniemy gorąco przeprosić za zaistniałą sytuację. Dołączamy do wiadomości także oficjalne stanowisko firmy NTT System.
Klienci którzy zamówili smartfony OnePlus7 Pro 8GB/256GB w wersji kolorystycznej Almond w dowolnym kanale sprzedaży NTT System, a ich zamówienia zostały anulowane, otrzymali stosowną informację o możliwości finalizacji zakupu.
Na chwilę obecną nie będziemy komentować jakichkolwiek domysłów i pytań odnośnie zaistniałej sytuacji. Naszym priorytetem jest jak najszybsza realizacja anulowanych zamówień. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy zarówno klientów, jak i osoby w których oczach straciliśmy dobrą opinię. Postaramy się aby nasze przyszłe działania pozbawione były podobnych sytuacji.
Dodajemy list,jaki otrzymał każdy z poszkodowanych klientów.
#nttsystem #allegro #oneplus
źródło: comment_95DQrhynvUQKm4JQfE6MN97SNcejSk0Y.jpg
Pobierzźródło: comment_4YHbmXwUbPkmN7MD8K06MloFGA9BcNHF.jpg
PobierzSzacunek za przyznanie się do błędu.
Ci co piszą za późno pewnie i tak u was nic nie zamawiali.
Pozdrawiam jako klient, Man parę rzeczy od was.
źródło: comment_r1h43m3pw09MXt1LPMjYElg9vpIIvFXs.jpg
Pobierzźródło: comment_1eik61jQmQEEfBiAn0o7cawULEDXv22k.jpg
PobierzCzyli dalej ciagniecie ta zenade? 15% obnizki w black friday jest jak najbardziej adekwatne do realiow rynkowych.
KŁAMSTWO. Tam było jawne uchylanie się.
To jest typowo polska szkoła biznesu. Straciliście 100x więcej niż te 15% z tych smartfonów, teraz tego nie odkręcicie.
Wy tak na serio? (。◕‿‿◕。)
! W sumie pewnie nie tylko ja zrezygnuje z zakupów u was.