Wpis z mikrobloga

@Vertesio Mój kolega i pracownik zarazem pilnował garderoby gwiazd Rancza. Akurat wraz z żoną przyjechał Radosław Pazura, ale nie był ujęty jako oficjalny gość. No i chce wejść do garderoby, a mój kolega. Przepraszam, proszę przepustkę. Pan Radosław, że nie ma, ale chce wejść, nazywa się Pazura. Mój kolega wtedy: a ja Wójcik, miło mi, ale pana nie wpuszczę. Oczywiście pan Radek przyszedł z tym do mnie, jako że byłem odpowiedzialny za
@Vertesio: @kiszczak: @golf3cabrio: @Aerwin: @Yarakami: @elpredatoro:
Pracuję jako technik przy koncertach, i robiłem w tym roku koncert Pani Kowalskiej to była podobna sytuacja...
tradycyjnie jak to na plenerach bardzo często nie dostajemy tzw blach, czyli identyfikatorów, i ochrona nie wie kim jesteś, czy panem jankiem z gastronomi, konferancjerem czy zupełnie przypadkową osobą, i ogolnie jest mega zamieszanie.
Na imprezie o której chcę opowiedzieć to akurat blachę
@Pieszy_Easy_Rider: Tylko że tutaj sytuacja jest trochę inna. Samo rozpoznanie kogoś nie jest tutaj ważne. Wystarczyło by tylko powiedzieć najzwyklejsze "przepraszam" i dodać że jest z obsługi sklepu itp. Sam bym pani Kasi nie rozpoznał, musiałem sobie doczytać kto to taki, ponieważ nie interesuje się tego typu ludźmi. Gdyby mi tak np wepchała się jakaś np gwiazda hip-hopu, a hip-hopem się nie interesuję, na bank bym nie rozpoznał kto to i
@Vertesio: pracowałem kiedys w CH Promenada i co drugi dzień przychodzil tam typ na kawe który zachowywał sie jak ostatni burak i cham. #!$%@?ł sie o wszystko - a to stolik mu nie pasował, a to za ciemno a to za jasno, generalne kij w dupie i nadąsany rozczeniowy #!$%@?. Pracowalem na kelnerce i typ zaczal mnie strasznie wkoorwiać, ą ę zasrany. Pewnego dnia przylazł z żona ( taka sama pipa
@Yarakami: właśnie mentalność ludzi którzy są rozpoznawalni z imienia i nazwiska bo grają w tv, czy są muzykami w teoretycznie znanym zespole jest zupełnie inna.