Wpis z mikrobloga

Mirki potrzebuje pomocy, kupiłem kilka miesięcy temu na #banggood telefon #xiaomilepsze #mi9se i niestety coś się zepsuło. Telefon ładuje tylko gdy jest kompletnie rozladowany i w dodatku robi to wolno. Gdzie można to zareklamować? Co powinienem zrobić?
  • 12
  • Odpowiedz
@Franek25: A próbowałeś w ogóle pokombinować pierw, różne typy kabli, zasilaczy, z kompa spróbować itp itd?

U mnie też był problem z ładowaniem i się okazało, że zasilacz za mało podawał prądu, zmieniłem na inny i problem zniknął.
  • Odpowiedz
@Franek25: Tego jeszcze nie sprawdzałem, ale warto zaznaczyć w trakcie rozmowy ze sklepem, że płaciłeś PayPalem i jeżeli się z nimi nie dogadasz to piszesz do PP. Taka dodatkowa forma "motywacji" dla nich
  • Odpowiedz
@Franek25: Ja tam wiem, że zrobiłbym wszystko żeby nie musieć go odsyłać do Czajna, bo to jest po prostu pain in da ass. Samo wybłaganie ich żeby to przyjeli, potem wysyłka nietania i raczej nie zwrócą za to hajsu, że już nie wspomne, że to będzie przynajmniej 2 miechy bez tego tela. Już bym chyba nawet rozważył naprawę na własną rękę w jakimś serwisie u mietka za rogiem ( ͡º
  • Odpowiedz
@Franek25: Ale o czym? że to jeden wielki bajzel te reklamacje do nich? To jest dość oczywiste, a to, że nie zwracają kasy jest pewne, że będzie to trwać 2 miesiące lub więcej także. Sam nie doświadczyłem na szczęście jeszcze ale znam z opowiadań znajomych a i na wypoku też o tym sporo już było. Tak czy siak to jest dość oczywiste co piszę, to nie jest sklep za rogiem u
  • Odpowiedz