Wpis z mikrobloga

@Willy666: niestety bez numeru reklamacji, nie będę w stanie pomóc w kwestii przyśpieszenia. Ale jestem dobrej myśli :-) Ewentualnie, jeśli masz chwilę, to możesz zadzwonić na infolinię i poprosić konsultanta o podanie numeru zgłoszenia.

Plus Kod, to takie 5-cyfrowe hasło. Zamieszczane jest zawsze na pierwszej fakturze, więc powinieneś je mieć. Więcej tutaj.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Willy666: @Specjalista_Plus: A co powiecie na to? Mam telefon w aucie, w którym używam nawigacji i yanosika. Potrzebuję do tego niewielkiego pakietu danych więc skorzystałem z promocji gigabajtów na wakacje. Włączał się sobie co miesiąc. I któregoś dnia dostałem smsa, że pakiet przedłuży się na następny miesiąc. Ok myślę. Spokój na następny miesiąc. Jakie było moje zdziwienie gdy po tygodniu wsiadając do samochodu dostałem smsa, że mam niskie
tacky - @Willy666: @Specjalista_Plus: A co powiecie na to? Mam telefon w aucie, w któ...

źródło: comment_fN58xlKLKdJmq7R5jiNTtYf6gSaUdyvs.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Willy666: Reklamowałem, ale będę próbował jeszcze raz. Napisali, że pakiet się dezaktywował i poprawnie rozliczyli. Po części mają rację bo promocja się skończyła, ale nie byłoby problemu jakby nie było trzech smsów wprowadzających w błąd. Dodam, że w poprzednich miesiącach też przypominali trzy dni z rzędu więc to uśpiło moją czujność. Zresztą cały czas trzeba na nich uważać. Nie potrafią ogarnąć odnawiania pakietów na kartę i jak masz włączony internet
  • Odpowiedz
@tacky: opisz proszę sytuację i wyślij przez ten formularz: www.plus.pl/zadaj-pytanie, pamiętając aby poza numerem telefonu zamieścić w zgłoszenie również swoje dane identyfikacyjne. Jak już to zrobisz, podaj mi tutaj numer sprawy (będzie w formacie #12345). Przyspieszę wówczas ponowną jej weryfikację.
  • Odpowiedz