Wpis z mikrobloga

Co ten firefox to ja nie wiem - w chromie 200 fps, w firefoksie 17 :/

https://dl.dropboxusercontent.com/u/44884054/dema/current/allwebgl2d.html

#programowanie #canvas #webgl #js

BTW @rezoner - fajny trick wymyśliłem do rysowania mapy z klocków w webgl (pewnie ktoś jużna to wpadł wcześniej, ale nie spotkałem się). Rysuję tylko 2 trójkąty i mam dowolnej wielkości mapę (w tym przykłądzie 4096x4096 klocków 64x64 piksele każdy).
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@lizergamid: i tak ma być :) wyłączyłem synca do częstotliwości ekranu, żeby sprawdzić ile najwięcej wyciągnie fps. Z synciem włączonym (używając requestAnimationFrame zamiast setTimeout) będzie np 60 fps i komputer będzie normalnie działał.
  • Odpowiedz
@shymon: Używasz Nightly? :D gratuluję wytrwałości, ja używałem chyba z rok, ale strasznie mnie w-------o jak czasem psuły się normalne ficzery. Czara goryczy przelała się kiedy nagle zniknęła ikonka lupy przy otwieraniu obrazka w nowej karcie i nie naprawiali tego przez kilka update'ów - pomyślałem że rozumiem, że jak wprowadzają nowe ficzery to coś może nie działać, ale jak można było zepsuć coś takiego? I się przesiadłem od tamtego czasu
  • Odpowiedz
@Marmite: Używam, bo chciałem 64-bitową przeglądarkę, a do ff się za bardzo przyzwyczaiłem ;P

No trochę czasem wkurza, że nie wszystkie dodatki śmigają, a po niektórych update'ach psują się ramki, czy wyświetlanie obrazków. I wtedy na parę dni na ff się przesiadam dopóki nie naprawią :P
  • Odpowiedz
@rezoner: tricka zrobiłem, to z--------a :) we fragment shaderze biorę teksturę z klockami i lookup teksturę z numerami klocków jako kolorami pikseli, i 2 oteksturowanymi trójkątami rysuję cały widoczny wycinek planszy.

Jak rysowałem po bożemu, robiąc na każdego klocka 2 trójkąty, to było dużo wolniej
  • Odpowiedz