Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Drogie Murki, pracuję jako prywaciarz-złodziej na #b2b i chciałbym zakupić smartfona na swoją działalność gospodarczą. Jednakże chciałbym też wyrobić sobie lepszy scoring BIK (by zaciągnięty w przyszłości kredyt na mieszkanie był bardziej milusi) i rozważam kupno tego telefonu na raty 0%.

1. Czy kredyt wzięty na #jdg wpłynie na mój scoring?
2. Czy księgując kupno telefonu wystarczy zaksięgować samą fakturę, czy każda rata też musi być jakoś księgowana?
3. Czy ratę mogę spłacać z prywatnego konta bankowego? Jak narazie mam prywatne konto, które mam jeszcze oznaczone jako firmowe, ale na dniach planuję załóżenie konta firmowego.

Dziękuję z góry za odpowiedź i życzę miłego poniedziałku ()

#ksiegowosc #dzialalnoscgospodarcza
#kredyt
  • 11
  • Odpowiedz
@SuperStefan: jeśli masz negatywną historię, warto o nią zadbać i naprawić. Jednak brak historii jak i jej dobry stan nie wpływa na warunki kredytu hipotecznego.

Dobra historia jest ułatwieniem podczas ubiegania się o kredyt gotówkowy. Ponieważ lepszy score to lepsze warunki, skutkuje to koniec końców wyższą zdolnością.
  • Odpowiedz
@SuperStefan: bo wszystkie blogi i poradniki przy okazji serwują Ci linki afilacyjne ;) To nie są ludzie którzy się znają na kredytach, a ludzie którzy piszą posty pod afilacje.
Jeśli chodzi o mozliwośc uzyskania kredytu gotówkowego lub firmowego - historia kredytowa i scoring w bik są bardzo ważne. Oczywiście musi być ona pozytywna - posiadanie historii kredytowej, ale z opóźnieniami też jest złe.
Jeśli chodzi o możliwość uzyskania kredytu hipotecznego -
  • Odpowiedz
@Nie_znany: To prawda ( ͡° ʖ̯ ͡°) a w branży kredytowej jeszcze powielają głupoty i spamują gdzie się da - potem sie dziwić że ludzie mają mase chwilówek z ktorymi sobie nie radzą, jak z każdej strony są atakowani linkami na vivusa
  • Odpowiedz