Aktywne Wpisy
TSR44 +319
ATAT-2 +342
Przeczytałem właśnie dwa wpisy ludzi z gastro którzy wręcz DOMAGAJĄ się napiwków i nie pojmują jak można ich nie zostawiać.
Szczerze? Po ostatnich kilku dniach gdzie stołowałem się w knajpach (wyjazd majówkowy) to powiem, że takiego uja. Restauratorzy już tak polecieli z tymi cenami zasłaniając się inflacjami, cenami prądu i płacami minimalnymi że już sami się zatracili w tym, gdzie jest granica.
Rozumiem ładna knajpka, ładny ogródek, miła obsługa, DOBRE jedzenie -
Szczerze? Po ostatnich kilku dniach gdzie stołowałem się w knajpach (wyjazd majówkowy) to powiem, że takiego uja. Restauratorzy już tak polecieli z tymi cenami zasłaniając się inflacjami, cenami prądu i płacami minimalnymi że już sami się zatracili w tym, gdzie jest granica.
Rozumiem ładna knajpka, ładny ogródek, miła obsługa, DOBRE jedzenie -
Muszę zmienić oponę w skuterze 50 z tyłu - 130 70 r12. Stara, oryginalna opona miał indeks nośności 59 (do 243 kg) i prędkości J (do 100 km/h).
Zdecydowana większość opon do skuterów ma indeks 56 (do 224 kg) i prędkości L (do 120 km/h).
Czy ten indeks musi być te minimum 59 jak w oryginale? Indeks 56 to 19 kg mniej i mam obawy, czy to starczy. Z drugiej strony jak większość opon w tym rozmiarze ma tylko te 56 i indeks prędkości L (do 120) lub P (do 150) to zastanawiam się, czy opona z niższym indeksem nośności 56, za to z wyższym prędkości (L lub P) nie starczy. Mój skuter nie jest jakiś wybitnie ciężki, waży ok. 90 kg.