Wpis z mikrobloga

Roczniki 2009. Który lepszy, trwalszy i bardziej "prestiżowy"? Oba full opcja, tj skóry, ksenony, szyberdach i inne bajery. Napisz dlaczego uważasz, że jeden z nich lepszy. Albo napisz swoją propozycję.

Oba silniki na pośrednim wtrysku i tylko takie wchodzą w grę.

#honda #mercedes #motoryzacja #kiciochpyta

Który

  • Mercedes W204 1.8 komp. 184 hp Avantgarde 49.4% (41)
  • Honda Accord VIII 2.4 VTEC 201 hp execu. 50.6% (42)

Oddanych głosów: 83

  • 67
@papaj_21_37: no i właśnie stąd problemy z tym silnikiem, normalnie sam bym powiedział że 200k i wywalone, u siebie mam 230 na jednym łańcuchu i nadal nie wyciągnięty ale to m111, jest lekko pancerny, w 1.8 łańcuch jest strasznie odchudzony stąd problemy z nim. Znam przypadek, gdzie typ dosłownie nie zdążył dojechać na serwis bo po drodze wyłamały mu się zęby, rozrząd przeskoczył, zawory pocałowały tłoki i skończyło się na wymianie
@Sm3rf1k: noo tu jest m271 a ja mam m111, ja rozumiem i ty rozumiesz różnicę ale OP-owi chciałem napisać w miarę łopatologicznie skąd awarie rozrządu to napisałem, że łańcuch jest odchudzony, w sumie faktycznie to słaby opis z mojej strony :D
@papaj_21_37: standardowe zabawy to zmiana koła na kompresorze na mniejsze czy tam o mniejszej średnicy i strojenie, setup generalnie sprawdzony i podobno chwalony. Czy ogólnie polecam? Nie wiem. C-klasa jak C-klasa. Grunt to ogarnąć pierdoły i powinno jeździć. Generalnie kluczem do szczęścia w posiadaniu mercedesa jest zaprzyjaźnić się z mechanikiem z kompem star-diagnostisc :P
@papaj_21_37: Kupujesz Accorda w dobrym stanie i będziesz nim jeździł "po wieki" bez awarii. Łańcuch jest właściwie na całe życie auta. Skóra nawet przy 300 tys wygląda bardzo dobrze bez pęknięć i przetarć co często jest nie do osiągnięcia w innych markach (volvo np ale nie wiem jak w mercach).
Masa części zamienników od takich #!$%@?, przez klasę średnią po identyczne z oryginalnymi.
No i utrata wartości bardzo mała. I nie
@Sm3rf1k: strzelasz z dupy teorią czy masz ku temu argumenty? O ile nie myli mnie pamięć a nie myli to tuning compressorów polega na zwiększeniu doładowania właśnie. Zmiana przełożenia wał-kompresor skutkuje podniesieniem prędkości obrotowej a co za tym idzie tłoczeniu większej objętości powietrza. Nie wiem na co mi ta wiedza ale graniczne rpm dla eatona m65 to od 14700 do 15000. W każdym razie ECU w m271 posiada pewnien margines parametrów
@papaj_21_37: Brałbym Merca. Wykonanie, prowadzenie, brak rdzy na duży plus. Ogarnąłby tylko kasę na rozrzad (łańcuch, ślizgi i koła) i będzie jeździł kolejne długie lata. Odpal sobie na YT kanał Pardi Mercedes - gość prowadzi warsztat w Krakowie i ogarnia tylko MB. Koła zębate bankowo są już zjechane wiec warto je wymienić.
@papaj_21_37: Przede wszystkim wersje z oryginalnym navi hondy mają taki pasek pod ekranem (jak masz włączona navi to wyświetlają informację o radiu i temperaturze), zmieniarka CD jest wtedy pod spodem, za dźwignią zmiany biegów, dodatkowe 4 przyciski na kierownicy z lewej strony (do obsługi głosowej auta) i zmieniarkę DVD w bagażniku.

Tutaj wersja z navigacją:
https://www.otomoto.pl/oferta/honda-accord-honda-accord-2-0-benzyna-156-km-ID6CEPV8.html#8ee38a861f
https://www.otomoto.pl/oferta/honda-accord-ID6CzPTk.html#8ee38a861f
https://www.otomoto.pl/oferta/honda-accord-salon-polska-jeden-wlasciciel-bezwypadkowy-oryginalny-niski-przebieg-ID6CBvG1.html#08aa0cd35c

A tutaj bez:

https://www.otomoto.pl/oferta/honda-accord-bezwypadkowosc-i-przebieg-ujete-w-fakturze-ID6CEKeU.html#d8c645aa30
https://www.otomoto.pl/oferta/honda-accord-ID6C1BUJ.html#3140e8f66c

Jeszcze ciekawostka:
Jeżeli Hanka ma LKAS & ACC