Korea Płd. uziemia 13 samolotów Boeing 737NGs po tym jak odkryto pęknięcia w elemencie samolotu łączącym kadłub ze skrzydłem.
Inspekcji poddano 100 samolotów, z których 10 to B739NG z ponad 30 tys. cykli lotów i 3 pomiędzy 20 a 30 tys.
Dwa tygodnie temu Austrakijski przewoźnik Quantas uziemił 3 samoloty B737-800, po tym jak inni przewoźnicy Sriwijaya Air, Garuda Indonesia, Ryanair, Southwest i Lion Air wykryli pęknięcia w tej części samolotów B737NG, przy czym samoloty Lion Air miały wylatane mniej niż 22 tys. cykli.
@piekna_gabi: Ano pękają, a teraz dobry moment na naprawę, ponieważ po sezonie aż takie duże floty nie są potrzebne. Samolot postoi, naprawią go i na sezon będzie latał z powrotem.
Każdy samolot ma jakiś problem, tylko o nich się nie mówi. W a380 też pękały skrzydła.
@piekna_gabi: No w podobnym stopniu doprowadziło do śmierci 220 osób w wypadku AF 447, chociaż to może być dyskusyjne. Tam też wymieniali co prawda po wypadku rurki pitota w samolotach. Co prawda piloci pewnie by się uratowali jakby zastosowali w dobry sposób procedurę którą każdy powinien znać, ale można powiedzieć również to samo o przypadkach z maxem. Katastrofa Af 296, też początkowo zwalono winę na załogę po wypadku, a dopiero z
Korea Płd. uziemia 13 samolotów Boeing 737NGs po tym jak odkryto pęknięcia w elemencie samolotu łączącym kadłub ze skrzydłem.
Inspekcji poddano 100 samolotów, z których 10 to B739NG z ponad 30 tys. cykli lotów i 3 pomiędzy 20 a 30 tys.
Dwa tygodnie temu Austrakijski przewoźnik Quantas uziemił 3 samoloty B737-800, po tym jak inni przewoźnicy Sriwijaya Air, Garuda Indonesia, Ryanair, Southwest i Lion Air wykryli pęknięcia w tej części samolotów B737NG, przy czym samoloty Lion Air miały wylatane mniej niż 22 tys. cykli.
BOEING LEŻY I SRA POD SIEBIE.
Każdy samolot ma jakiś problem, tylko o nich się nie mówi. W a380 też pękały skrzydła.
Katastrofa Af 296, też początkowo zwalono winę na załogę po wypadku, a dopiero z