Wpis z mikrobloga

Kilka dni temu miałem pierwsze IOI, ze strony kobiety od prawie dwóch lat.
Jestem kierowcą Ubera, od 3 tygodni. Zazwyczaj jak biorę pasażera to całą drogę milczy jak grób. Czy to kobieta czy mężczyzna. Sam nie inicjuje kontaktu przez nieśmiałość i fobię społeczną. Jak już, to Zawsze kontakt wypływa od nich.
Kilka dni temu zgarnąłem kobietę w centrum Warszawy i wyruszyliśmy w kurs na Ursynów. Usiadła z tyłu i zaczęła zwykłą gadkę, mówiła coś o monitorze z tyłu i do czego służy (Jakieś reklamy tam są i akcje promocyjne). Zaczęło się normalnie, zwykła gadka z kierowcą. Po jakiś 4 minutach zorientowałem się, że ja udzielam odpowiedzi jednosłownych i mogę zostać odebrany za chama (zazwyczaj to dziewczyna udziela takich odpowiedzi gdy ma w dupie chłopaka) więc z obawy przed wystawieniem mniej niż 5 gwiazdek w aplikacji, postanowiłem stoczyć walkę z moją aspołecznością. Poczułem, że tak jakby ona więcej inwestuje w ta rozmowę. Jestem wyczulony na takie sygnały bo bardzo rzadko je dostaje więc umiem je rozpoznać. Siedziała z tyłu więc nie widziałem dobrze jak wyglądała. Coś tam gadaliśmy o studiach, pracy. W pewnym momencie spytała mnie ile mam lat. Ja mówię, że 25. Ona pyta jak myślę, ile ona ma. Ja na to, że nie widze bo siedzi z tyłu i jest wieczór więc nie mogę dobrze ocenić. Ona cała uśmiechnięta mówi, że na światłach się przesiądzie do przodu. Ja już cały mokry, bo interakcja z kobietą idzie niebezpiecznie daleko. Patrzę na GPS, który mówi że za 11 min. Będziemy na miejscu. Myślę sobie - "Blackipill_RAW...wytrzymaj!"