Wpis z mikrobloga

Do kategorii gruz zaliczam aktualne auto ¯\(ツ)/¯


@beretta_94: a to inna sprawa w takim razie.

Ja się noszę z zamiarem kupna jakiegoś tańszego używanego autka, bo moje (jestem pierwszym właścicielem) już trochę... No nie jest złe, ale pora na coś więcej. I tak patrzę na te samochody, poniżej 10k to ciężko mi coś sensownego znaleźć. Tak 20k już się robi ok.
  • Odpowiedz
  • 0
@defoxe ja jestem trzecim właścicielem passata b5 97 r(sąsiad, brat, ja) auto porostu jest już stare i nie wygląda zbyt dobrze po drugie co chwilę się psują jakies pierdoły które doprowadzają mnie do nerwicy. Tu coś zaczyna stukać, tutaj zamek się zacina, szyba przednia porysowana itd.. To subaru porostu mi się podoba jestem ciekaw czy ktoś na mikro ma jakieś doświadczenia z tym autem
  • Odpowiedz
@beretta_94: Nie wiem czy polecałbym komuś Subaru po królu szos Passacie XD Specyficzne auta, trzeba im dużo wybaczać ale oddają z nawiązką.

2.0 bez turbo bardziej pancerne niż gówniane ale dupy osiągami nie urwie
  • Odpowiedz
  • 0
@Da_R_ecky passat stracił koronę w 2015roku jak osiągnął pełnoletniość () w subaru po za wyglądem podoba mi się to, ze auto ma napęd na 4 kola. Z mechanika powinienem dać sobie radę sam tak więc koszty eksploatacji się obniża
  • Odpowiedz
@beretta_94: Mam takie. Piszesz że w passacie coś się psuje, stuka, puka. Subaru to solidne auto ale niestety Japończycy w tamtych czasach o detale nie dbali i na pewno też coś będzie wymagac poprawek. Sprawdź bardzo dokładnie rdzę. Pytanie jak ktoś dbał. Czy regulowane były zawory? Czy nie bierze oleju?
Ogólnie części będą dużo droższe niż do passata.
No i też więcej do zepsucia.
Chociażby w moim poprzednim legacy z
  • Odpowiedz
@beretta_94 przede wszystkim rdza. Sprawdź auto od spodu ale też kielichy z tyłu i duperele jak np podszybie z tyłu (w sedanach lubi pod uszczelka zbierać się syf i gnije). 2.0 138 koni jest idealny do gazu, ale pamiętaj, że wymaga trochę zainteresowania. Chodzi o w miarę regularne sprawdzanie poziomu płynów i jeśli podtlenek biedy to oczywiście regulacja zaworów. Przy stałym 4x4 pamiętaj też o oponach i ciśnieniu bo zabijesz wisko.
  • Odpowiedz