Wpis z mikrobloga

18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

@aksal89:

W A3 z przodu siedzi się nieco niżej w mocniej wyprofilowanych fotelach, a zestrojenie zawieszenia jest bardziej sportowe, twarde. Na tylnej kanapie ciaśniej jest w Audi. 350-litrowy bagażnik tego auta ma o 20 litrów większą pojemność od tego w Golfie, lecz po złożeniu tylnej kanapy proporcje się zmieniają.

Spektrum silników w A3 mieści się pomiędzy podstawowym 101-konnym 1.6 (Golf IV silnik 1.4 75 KM) a 225-konnym S3 (VW w sześciocylindrowej
kia stinger nigdy nie aspirowała, w odróżnieniu od phaetona, do klasy luksusowej. To tanie GT i od zawsze było tak pozycjonowane.


@bacaa90: Pheaton nie konkurował z bentleyem tylko bmw czy mercem, to samo kia, byłem na jazdach i w salonie przekonywali, że jest to auto premium i konkurencja dla bmw 4 gran cupe i audi a5...
@hyperballad: nie tylko. Te auta są dobrze zrobione, jest grupa ludzi którzy wolą np. za 40k kupić 8 letnie A6 lub 10 letniego Marca niż nowa Dacie.
Stare Audi sa niezajebywalne i przy tym cały czas fajnie się nimi jeździ (o ile są zadbane, a nie sztrucle reperowane drutem na niemieckich używanych oponach).
Polecam przejechac się takim i takim, może zrozumiesz.
Pheaton nie konkurował z bentleyem tylko bmw czy mercem


@trololo55: Czyli z markami premium. I konkurował realnie.

w salonie przekonywali

W salonie zawsze przekonują ;). Kia nie jest marką premium, a stinger nie konkuruje z BMW czy Audi. I mówię to jako kierowca Kii ;).
Marki od zawsze próbowały prostymi trickami przenosić się gdzieś pomiędzy klasy, żeby budować przewagę konkurencyjną w segmencie. Zazwyczaj próbują wywindować jedną cechę samochodu w górę, bliżej