Wpis z mikrobloga

@Kejran: Sprawdzić tylko progi i błotniki tył. Jak nie jest źle lub już naprawione, to lać i jeździć. A jak jest do zrobienia, to obniżyć cenę kupna, zrobić (prosta sprawa) i potem jw. - lać i jeździć.
  • Odpowiedz
@Kejran: Tej nie miałem, ale miałem poprzednią w 1.4 i następną w 1.8 generację (szóstkę i ósemkę). Podejrzewam, że z siódmą sprawy mają się podobnie, więc patrz jedynie na blacharkę - jak widzisz zalążki rdzy, to odpuść sobie. Podobnie z korkiem oleju - jeśli Janusz nie ogarnął, aby go dobrze wyczyścić i po odkręceniu korek będzie uwalony olejem, to przygotuj się na lanie oleju co 500km.

Ogólnie te samochody są niezniszczalne.
  • Odpowiedz
@Kejran: mam identyczną jak na foto z 2003, polecam solennie, prowadzenie świetne dzięki wielowahaczowi, w środku mnóstwo miejsca, szczególnie z tyłu, jak spód jest zdrowy i generalnie nie zgnity to nie zastanawiałbym się
  • Odpowiedz