Wpis z mikrobloga

Anna 29 Katowice

Zgłoszenie nr 557 z dnia 2019-10-18 22:40:25

Imię: Anna
Wiek: 29
Miejscowość: Katowice
Kim jestem?
Pracowitą i ambitną osobą. Zwykle uśmiechnięta i pełna życia. Ciekawa świata i ludzi. Lubię odkrywać nowe horyzonty – intelektualne i te namacalne. Potrafię wyrażać swoje zdanie.
Nie lubię niesprawiedliwości. Mam w sobie sporo empatii i współczucia dla drugiej osoby. Wiem co w życiu ważne i czuję się dojrzała emocjonalnie. Potrafię tworzyć więzi i doceniać inne osoby.
Z pasji i zawodu jestem lekarzem. Lubiana i doceniana przez współpracowników oraz Pacjentów. Odczuwam satysfakcję z tego co robię i zawodowo jestem tam, gdzie chciałam być.

Wygląd
Całkiem sympatyczny. Wyglądam młodziej niż wskazuje metryka. 166 cm/52 kg. Zgrabne kończyny, ładny uśmiech. Jasnobrązowe, długie włosy. Delikatny makijaż. Ubiór - niewyzywający, elegancki, kobiecy. Uwielbiam sukienki i ładne perfumy. Podobno mam dobry gust.

Zainteresowania
Medycyna – kilka działów jest mi szczególnie bliska. Podróże – uwielbiam patrzeć i podziwiać naturę, odkrywać nowe miejsca (bliskie i dalekie). Z drugiej strony odczuwam zachwyt nad perłami architektury z duchem dawnej historii. Góry – najlepszy sposób na obcowanie z naturą. Fotografia – artystyczne uwiecznienie zachwytu nad światem. Sport - typowo dla przyjemności. Nocne jeżdżenie samochodem, gdy świat zasypia w towarzystwie ulubionej muzyki. Kino – często niszowe, filmy z tajemnicą, zagadką, przejmujące i wprawiające w zadumę. Książki. Rozmowy z przyjaciółmi.
Dużo pracuję, żyję często w biegu, dlatego doceniam wolny czas i wówczas całkowicie potrafię odciąć się od pracy. Doceniam również swoich przyjaciół nie-medyków.

Czego oczekuję?
Od świata sprawiedliwości. Od drugiego człowieka szacunku. Od partnera szczerości, zrozumienia, bliskości.
Lubię osoby inspirujące. Podobają mi się mężczyźni inteligentni, uśmiechnięci z własnym zdaniem.