Wpis z mikrobloga

Cześć. Mam pewien problem z Honda MTX 80. Otóż vmax w porywach, z górki wynosi tylko 70km/h. Odpala od "strzała", spokojnie sobie radzi z piaszczystymi górkami. Jak na taką pojemność jest dosyć mocny i ma świetne przyspieszenie. Gdy go kupiłem, właściciele powiedział, ze jest na dotarciu i zostało mu jeszcze 400 km docierania (bo nowy cylinder i tłok). Czy po tym docieraniu, prędkość może wzrosnąć o jakieś 5km/h? Czy po prostu coś jest nie tak z moto. Z góry dziękuję ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#motocykle #enduro #honda #motocross
  • 7
@Norskee: przełożenia są seryjne więc raczej nie ich kwestia. Czego oczekuje? Rozwiązania problemu. Romet Hart wycisnal 65km, przy mocy ~2,5km. Pozatym mówisz o 4t, a jest to 2t. 80km/h to mogła WSK jechać, po szutrze
@Misza112: Właściciel wcale remontu nie zrobił. Zaglądałeś do tłoka/cylindra? Jak na moje jest już zużyty pierścień tłoka lub jajko się zrobiło z cylka przez co nie ma kompresji i nie ciągnie. Taki MTX 80 to powinien spokojnie 100we polecieć. Dyfuzor prosty? Może dziurawy/pokrzywiony i mu ucieka mocy ( ͡° ͜ʖ ͡°) AMA 2t master here
@ponuryMnich: Faktycznie, kompresja jest dosyć słaba. Myślisz, że wymiana pierścienia (o ile nie ma zpesutego cylka) mogła by pomóc? Dyfuzor nie powyginany, w bardzo dobrym stanie. W sumie nie miałem okazji żeby zajrzeć. Dzięki za pomoc!
@Misza112: pamiętaj, że pierścienie zużywają się nie tylko od strony cylindra, ale tez strony tłoka. Moim zdaniem, żeby to miało ręce i nogi dobrze byłoby zmienić tłoczek z pierścionkiem - przy okazji zdejmiesz cylinder i zobaczysz w jakim jest stanie. Wymiana samego pierścienia może pomóc, ale nie musi. Jak zdejmiesz głowicę i/lub cylinder to będziesz widział jak wygląda tłok, może się okazać, że tam nie ma co już wymieniać tego pierścienia