Wpis z mikrobloga

Kolejny raz WIlliams pokazuje gdzie ma swoich partnerów. Rexona, 5 letni sponsor który władował w ten zespół kilkadziesiąt milionów dolarów, musiała wynająć Lotusa z logiem Williamsa na swój event marketingowy na Paul Ricard. Tego samego którego używał Orlen na Verva Street Racing. Za kilkadziesiąt milionów dolarów (gdzieś czytałem że chyba 15 rocznie) nie są w stanie dostarczyć historycznego bolidu na jeden dzień eventu marketingowego. HA TFU na ten zespół. Zdjęcie z powrótroberta.

#f1 #kubica #williams #orlen #vervastreetracing #rexona
BJXSTR - Kolejny raz WIlliams pokazuje gdzie ma swoich partnerów. Rexona, 5 letni spo...

źródło: comment_BwEJU3JijEDPP4vw2VFFVnuGZG8ugXmj.jpg

Pobierz
  • 11
@BJXSTR: jak zwykle kręcenie afery z dupy. Kiedy wy zrozumiecie, że udostępnienie jeżdżącego bolidu to po prostu za trudna sprawa? To nie jest byle jaki samochodzik. Do tego jest potrzebny cały zespół ludzi żeby ten bolid przetransportować, odpalić i utrzymać. Williams najwidoczniej nie zajmuje się czymś takim, więc kosztowałoby to fortunę. Z takich samych powodów Ferrari przestało sprzedawać swoje bolidy dla prywatnych klientów. To są pojedyncze imprezy, więc łatwiej i taniej
@thex: a co jeśli był zapis w umowie sponsorskiej z Williamsem o wystawieniu bolidu na imprezę? To, że Lotus się specjalizuje w takich akcjach to wiadomo od jakiegoś czasu, więc pewnie służą za wentyl bezpieczeństwa przy imprezach dla Orlenu czy Rexony