Wpis z mikrobloga

Drogie murki,
Ostatnio jechaliśmy z #niebieskipasek nocnym autobusem w #krakow i kupowalismy bilety aplikacją #mpay. Aplikacja zawiesiła się na ostatnim etapie zakupu, oczywiście wpadli kanarzy więc z miejsca mandat. Na nasze tłumaczenie że od wejścia do autobusu próbujemy kupić bilet kanar stwierdził, że to nasz problem, że wybraliśmy tę metodę i zostaliśmy otoczeni przez kolejnych dwóch kanarow i kontrolera ruchu, który się ujawnił i co ciekawe, siedział za nami i widział próbę kupna biletu przez aplikację, która ciągle się ładowała z napisem 'proszę czekać'. Oczywiście stał po stronie kanara. Poleciała reklamacja do zikitu, oczywiście tłumaczą się regulaminem, pierdu pierdu że nie odpowiadają za połączenie internetowe, że nie okazalismy ważnego biletu itp itd. Co było śmieszne, chcieli wstawić też mandat jednej kobiecie która wsiadla na przystanku po nich i nie mogła skasować biletu bo kasowniki zablokowane xD. No to skontaktowalismy się z mpay i oni twierdzą, że mają wgląd w każdą sekundę działania aplikacji i mogą stwierdzić czy aplikacja faktycznie wisiała tylko muszą dostać pismo z zikitu w tej sprawie, ale po ponownym mailu do zikitu żeby takie pismo wysłali, dostaliśmy odpowiedź, że kontakt z mpay nie leży w ich gestii ¯_(ツ)/¯. Pracownik infolinii mpay stwierdził, że to dziwne, bo raczej dostają takie pisma w podobnych sprawach i nie wiadomo dlaczego z jakiegoś powodu zikit nie chce w naszej sprawie się skontaktować z mpay ¯_(ツ)

Nie wiemy już z niebieskim co robić, mandat oczywiście został zapłacony, ale chcemy to po prostu wyjaśnić i odzyskać pieniądze , bo uważamy że zostaliśmy potraktowani niewłaściwe. To tak samo jakby była duża kolejka do bileromatu w autobusie i dali wam mandat bo mogliście kupić bilet na przystanku ¯_(ツ)_/¯

Miał ktoś z was podobną sytuację?

#mirkopomusz #pomocy #kiciochpyta
  • 46
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@UltrasCKM nie, aplikację uruchomiłam jak wsiedlismy do autobusu, dojście do ostatniego etapu zakupu trwało 5 sekund, a potem ladowala się aplikacja przez kolejne dwa przystanki. Myślałam że po prostu przetwarza płatność tak długo
  • Odpowiedz
  • 0
@KKK1337 nie zapłaciliśmy na miejscu tylko w sumie po 5 dniach od sprawy (wczoraj). Dostaliśmy ten śmieszny paragonik od kanara. Co w sumie jak się nawet tego paragonu nie przyjmie? Albo odmówi dania dokumentu?
  • Odpowiedz
@Heisenburger: tylko kto ci to uzna teraz? Trzeba było pismo strzelać a nie płacić. A jak już zapłaciłaś, to trzeba było i tak pismo napisać, choć szanse drastycznie maleją. W sumie regulamin jest taki, że wsiadając musisz mieć bilet i go skasować niezwłocznie po wejściu do pojazdu, także jak kto się uprze, to dużych szans nie widzę.
Dlatego ja wolę kupić bilet w biletomacie na przystanku, a nie bawić się
  • Odpowiedz
  • 0
@KKK1337 walczyliśmy, prosilismy ich o kontakt z mpay ale to walka z wiatrakami a mpay bez pisma od zikitu nie może nic zrobić. Niebieski się klocil z tymi kanarami do ostatniego przystanku
  • Odpowiedz
@Heisenburger:

par.1 pkt 4. Opłatę za przejazd (należność przewozową) pasażer uiszcza poprzez zakup odpowiedniego biletu. W przypadku korzystania z biletu papierowego pasażer przy pierwszym przejeździe niezwłocznie po wejściu do pojazdu jest zobowiązany skasować bilet i zachować go na czas podróży.


Także ja bym poszedł do sądu nawet.
  • Odpowiedz