Wpis z mikrobloga

pod jakim kątem ustawiać convoya s2 (w trybie stroboskopowym), żeby nie oślepiać kierowców, ale jednocześnie, żeby dobrze mnie widzieli? #rower
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Wirtuoz: gardze stroboskopem w rowerach, k---a po kiego to włączać ??? ani nie zwiększa widoczności, w-----a, Ty nic nie widzisz, aż mnie krew zagotowała.

odpowiedź - W ŻADNYM.
ps. zależy od środka jaki jest kolimator i kąt światła + szkiełko
  • Odpowiedz
W żadnym kuffa ( ͡° ʖ̯ ͡°) Stroboskop to pozostałość czasów, gdy dioda była widoczna w porywach z piętnastu metrów.

Jako pozycyjne to i najsłabszy tryb jest już lekko za mocny. Kąt zależy od optyki: jeśli masz kolimator 60x20 to za dnia lekko w dół, w nocy wyraźnie (środek światła tuż przed kołem) w dół.
  • Odpowiedz
@bibsz: @ShpxLbh: @Aramil: ja tego nie widzę, więc mi nie przeszkadza (w nocy nie jeżdżę), no cóż, to spróbuję na innym trybie w takim razie, nie chcę nikogo oślepiać, ale zauważyłem że bez jestem słabo widoczny i Z jednak rzadziej wymuszają
  • Odpowiedz
@Wirtuoz: p---------e. W Convoyach jest tryb bike, czyli coś pomiędzy strobo i ciągłym (ciągłe rozbłyskujące mocniej co sekundę) i nie daje pełną mocą.
A kolimator to jak najwęższy - sry nie wiem który bo miałem dwa i pomieszałem i nie wiem finalnie który założyłem ;)
  • Odpowiedz
przecież to polecana lampka na rower :v


@Wirtuoz: chyba przez idiotów, co na każde pytanie o LAMPKĘ odpowiadają convoy( ͡° ʖ̯ ͡°)
convoy jest dobry tylko na drogi niepubliczne (lasy, pola) i to nie w z------j opcji z kolimatorem, tylko z normalną optyką i odbłyśnikiem OP. ewentualnie, można na drodze użyć przeciwko c----m z samochodów, którzy nie wyłączają świateł drogowych, albo perfidnie oślepiają długimi.

na drogi publiczne masz lampki
  • Odpowiedz
@Wirtuoz: a tak poza tym to @brachistochrona: ma rację. Convoy to nie jest żadną lampa na rower a po prostu latarka. Ma rower ma sporo wad. W mieście i na szosie świeci za mocno. W lesie działa za krótko. Ma dużo idiotycznych trybów świecenia przez co przełączanie jest upierdliwe.
Jest polecany bo kosztuje relatywnie mało i ma dużo lumenów ale...
  • Odpowiedz
W Convoyach jest tryb bike

Nie w Convoyach tylko w ich przeróbkach które już niewiele mają wspólnego z oryginałem. Tak cenowo, jak i w kwestii bebechów. Oryginalny (i tani) Convoy ma tryby 5%-40%-100% + opcjonalne strobo i SOS.
Do tego nadal pozostaje największy problem latarek na rowerze - nie tyle jest widoczna, co po prostu i po chamsku oślepia. Wzrost bezpieczeństwa śladowy*, a narażasz się na frustrata któremu zaświeciłeś po oczach przez lusterko.
*Robiłem amatorski
  • Odpowiedz
@Aramil: ale grupy trybów można przypadkowo przełączyć. W każdy razie mi się zdarzało.
Convoye miałem dwa. Oba zgubiłem. To też pewna wada że domyślne uchwyty są gówniane.
  • Odpowiedz