Wpis z mikrobloga

@Reynald: 730i mówisz o starym przedlifcie przed 95? Ten silnik nie jest tego wart..

7 ma problemy z ABS, większość części jest ta sama, niestety największą bolączką V8 jest przekładnia ślimakowa (regeneracja koło 1000zł) no i samo V8. Niestety, ale dostępne są uszczelki/łańcuchy do tego silnika tylko oryginalne - to podnosi koszt. Z drugiej strony - zrobisz raz i masz spokój na 200k km..

Co do R6 - 728i niestety słabo jeździ w E38 które jest dość ciężkie.. Da rade jechać no ale to zawsze te 100-200kg+ w stosunku do
  • Odpowiedz
@sorek: Właściwie to mam E39, i chciałem się dowiedzieć czy utrzymanie e38 z tym samym silnikiem jest dużo droższe i czy nadaje się na daily. W mojej 528i, sterownik ABS padł dwa razy, także jestem już przygotowany
  • Odpowiedz
@sorek: śledzę Twoje posty i spodziewałem się takiej odpowiedzi, ale V8 na daily i to w granicach 15 tysięcy to raczej masochizm( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Reynald: raczej nie. Silnik robisz raz na całe życie.

10k wydasz jak bedziesz to tu to tam dokladal. Całkowity remont i masz z głowy ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
@sorek: całkowitej generalki nie miałem okazji, zresztą musiałbym mieć mkę żeby nie żałować. Robiłem UPG w e46, pół roku później pękła głowica ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
@Reynald W tym budżecie nie #!$%@?ł bym się z szukaniem E38 tylko kupił e39 polifta 525-530i.

@sorek Przedlifty E39 też mają problemy z ABS ( ͡º ͜ʖ͡º)
Mówisz 1000zl przekładnia ślimakowa, regeneracja magla też kosztuje ~1000zł, a BMW ma strasznie #!$%@?. Nawet Opel ma lepsze maglownicę( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Mam full, aczkolwiek mam jeszcze zwyżkę ze względu na wiek. Znajomi bez zwyżek płacą grosze dosłownie. Jeśli weźmiesz tylko na pape to myślę do 800 zł
  • Odpowiedz