Wpis z mikrobloga

#laptop #notebook #13cali #15cali #dogry #gra #gry #dopracy #praca #4k #xiaomimiair #macbook

Hejka, poszukuje laptopa/ notebooka do 4tys (do 4.5k się zastanowię).

Najbardziej zależy mi na tym, aby był:
+ wydajny
+ lekki (mogłabym go schować do torby gdy idę na uczelnie i do pracy)
+ najbardziej zależy mi na małym 13 cali +/-
+ żebym w wolnych chwilach mogła odpalić simsy 4 na lepszej jakości (taki przykład)
+ może też być 15 jednak zależy mi na tym aby był malutki kompaktowy i przede wszystkim lekki

Budżet: 4-4.5k
Marka: obojętnie (myślałam nad xiaomi mi air)
fajnie jakby swoją jakością zbliżył się choć trochę do maca
nie znam się na parametrach więc potrzebuję waszej pomocy
  • 15
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@jablko1512: Jak do simsów i ma być kompaktowy to:
https://www.x-kom.pl/p/431325-notebook-laptop-156-asus-vivobook-r520ua-i3-8130u-8gb-256ssd-win10.html

Kosztuje tylko 2200, ale w tej cenie ma wszystko co potrzeba. Jest lekki i ma bardzo wąskie ramki. Polecałem go wszystkim znajomym, którzy żydzili na nowego laptopa i usilnie chcieli reanimować trupy. Wszyscy zadowoleni.

Jeżeli nie znajdziesz tego modelu w sprzedaży to szukaj o podobnych parametrach. Za taką cenę nie kupisz nic lepszego.
  • 0
@Tytanowy_Lucjan mam możliwość żeby dołożyć do niego trochę więcej, więc chciałabym wycisnąć z notebooka jak najwięcej. () Zależy mi też żeby wytrzymał więcej niż mój poprzednik. :)
Zależy mi na wydajności, a najlepiej widać do właśnie na grach. Więc im więcej i lepszych odpali, tym dla mnie lepiej. ( ).
  • 0
@feelbeats kompletnie się na tym nie znam. Nie wiedziałam, że są nawet takie możliwości :)
Ostatnio właśnie czytałam o tych z asusa że są niezłe, gdzieś widziałam info ze porównywalny do xiaomi mi air jest ten Asus ZenBook Pro UX550, jednak on chyba cenowo jest droższy. Ale chce w sumie max coś się da do 4-4.5k :)