Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#budownictwo
Mirki pytanie z serii jestem #!$%@? w obecnej pracy. Pracuję w guwno firmie, raczej większej, generalny wykonawca, coś z tej samej półki co Budimex. Jestem inżynierem budowy, zarabiam zawrotne 3350zł w delegacji. Pracuję tu już 2 rok i mam serdecznie dosyć tego, że za wszystko odpowiada inżynier, i to on ma się martwić o wszystko.
Kierownik robót, kierownk budowy mają trochę wyższe stawki (konkretów nie znam), ale nie wydaje mi się, aby w połowie tak się angażowali w budowę. Sam siedzę codziennie od 7 do przynajmniej 18. Nie dla tego, że nie mam co robić - tylko jak zostawię część rzeczy na następny dzień to wróci to do mnie ze zdwojoną siłą.
Trochę mam tego dosyć, że każdy podwykonawca zarabia więcej i chyba #!$%@?ę taką karierę bycia podnóżkiem i chłopcem do bicia. Planuję przenieść się do mniejszej firmy zajmującej się montażami konstrukcji. Na początku jako montujący, później może jako kierownik (jak wskoczą uprawnienia), mam uprawnienia na ładowarki teleskopowe. Zarobki - płatne za godzinę, ok 22zł/h. później pewnie więcej w zależności od umiejętności (spawanie, uprawnienia wykonawcze). A co zaobserwowałem - ci ludzie nie przejmują się niczym. Generalny czy inwestor czegoś nie dostarczył? #!$%@?, 0 stresu, bo firmę chroni umowa.
Może ktoś mi podpowiedzieć, czy chociaż myślę racjonalnie - czy może zaślepiony? Obecna praca nie jest zła, ale stres mnie wykańcza - a co najgorsze za guwniane pieniądze.

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy studenckie
  • 8