Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jestem w 4 klasie technikum informatycznego i zastanawiam się nad przyszłością a oraz nad tym co zdawać na maturze ( ͡° ͜ʖ ͡°). Chciałbym się dostać na studia informatyczne. Z matematyki jestem przeciętny, nie wiem czy jest sens pchać się w rozszerzenie bo więcej niż 30% raczej nie będzie. Angielski umiem i lubię więc zdawać będę na pewno, tak samo informatyka. I teraz pytanie czy przyjmą mnie gdzieś na infe bez rozszerzonej matmy na maturze? Celowałbym we Wrocław.
Oraz jeszcze jedno pytanie... Czy jest sens w ogóle iść na studia? Jestem samoukiem, od 12 roku życia coś sobie programuje, w gimnazjum ogarniałem obiektowo c++ a teraz mam już wydane klika aplikacji na Androida niektóre po parę tysięcy pobrań. Od 2 klast Tech. Kiedy to doszło nam "Programowanie aplikacji internetowych" gościu dawał mi jakieś inne trudniejsze zadania (Pisałem nawet jakieś proste cmsy :D) bo wyprzedzałem cały 3-letni program. No i nie ukrywam po prostu mam dosyć szkoły. Dosyć nauki na siłę, dosyć stresu przed egzaminami. Chciałbym już pójść do pracy w zawodzie, zarabiać jakieś pieniądze, zdobywać doświadczenie tylko obawiam się tego że w przyszłości napotykam jakąś ścianę z powodu braku licencjatu czy innego magistra. Co o tym sądzicie? #szkola #studia #programowanie #informatyka #praca #pytanie

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy studenckie
  • 14
@AnonimoweMirkoWyznania: Idź zaocznie, rób portfolio i leć do pracy.
Na studiach it w polsce nic się nie nauczysz - to tylko papier na wypadek gdyby jakiś janusz się kiedyś przyczepił albo gdybyś szedł do korpo.
Informatyka na maturze to matematyka niezdarnie opakowana w programowanie jak coś