Wpis z mikrobloga

@Strus: Argument wyciągnięty z czyjejś dupy, i tyle. Czasy nieustannych konfiguracji, i naprawiania Linuxa minęły już dawno. Dziś nie ma takich dystrybucji jak np. Mandriva FiveStar, którą miałem w 2003 roku. Wtedy to było co robić w tym systemie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Czasy nieustannych konfiguracji, i naprawiania Linuxa minęły już dawno

@theacid: nie minęły, pracuję na Linuchu nieustannie i non stop jest z nim zabawa, szczególnie ze sprzętem. Dostałem ostatnio w pracy stację roboczą HP "Ubuntu certified" i podłączenie do niej dwóch monitorów w tym jednego obróconego do pionu to był tydzień męki, bo ciągle coś się #!$%@?ło. Z używania pingwina w domu wyleczyłem się już dawno.
  • Odpowiedz
@theacid: Linux to jest fajny w momencie jak sobie odpalasz na nim tylko mejla. Wiele programów dalej nie ma wsparcia na ten system co powoduje ze jest tak mało popularny
  • Odpowiedz
@Strus: na linuksie pracuję od ok 2007 roku, codziennie. Od mniej więcej ubuntu 12.04 może 14.04 - czyli najpóźniej od 2014 roku, czas na postawienie pełnej stacji roboczej dla mnie to ok godzina. W tym czasie wliczam: instalacja, aktualizacja, instalacja i konfiguracja wszystkich aplikacji których potrzebuję.
Wydaje się mi jednak, że to bliżej 2012 roku.

W tym momencie, nawet nie wiem jak się zabrać za konfigurowanie tego wszystkiego na windowsie, ba
  • Odpowiedz
@Strus: Użytkuję od 5 lat. Jedyny problem jaki miałem to był na Ubuntu ze smużeniem obrazu przy scrollowaniu większych partii tekstu. Oczywiście wiadomo co było przyczyną takiego zachowania

Przerabiałem do tej pory Ubuntu, Mint, Lubuntu, Manjaro, Arch, Fedore, i serio żadnych problemów ¯\_(ツ)_/¯
Miałem nawet spoko skrypt do instalacji całego środowiska które użytkuję (mam na myśli soft bez konfiguracji) ale zaorałem sobie dysk niechcący, i przepadło.
  • Odpowiedz