Wpis z mikrobloga

#netia #internet #isp @Netia_Official

Takie pytanie, może ktoś miał podobny problem.

Mam internet w pakiecie z tv od Netii, łącze jest bodaj na ADSL albo ADSL+ albo coś w ten deseń.
Pomijam fakt, że na umowie mam 20Mbit/s a rzeczywista prędkość to ~11, umowa mówi że minimum będzie 4 więc i tak czuje się trochę jak wygryw ( ͡º ͜ʖ͡º). Prawdziwy problem to zrywanie połączenia. W tym miesiącu zgłaszałem już sprawę 2 razy, teraz właśnie czekam na połączenie z konsultantem żeby zgłosić 3.
Net raz jest raz nie ma, z reguły po telefonie do netii wszystko jest ok przez kilka dni po czym sytuacja się powtarza.

Moje pytanie, czy takie nagminne zrywanie połączenia nie z mojej winy w sytuacji gdzie z routerem jest wszystko ok może być podstawą do wypowiedzenia/zerwania umowy z Netia?
  • 1