@kolotego: , bardzo chętnie odpowiemy na wszystkie Pana pytania dotyczące naszej oferty. Prosimy w tej kwestii skontaktować się z nami w wiadomości prywatnej na naszej stronie : https://www.facebook.com/netia.sa/ bądź na adres email: info@netia.pl ewentualnie pod numerem infolinii 801 802 803. Nasi pracownicy są tam dostępni.
@patoologiaa: bardzo chętnie odpowiemy na wszystkie Pana pytania dotyczące naszej oferty. Prosimy w tej kwestii skontaktować się z nami w wiadomości prywatnej na naszej stronie : https://www.facebook.com/netia.sa/ . Nasi pracownicy są tam dostępni.
@jana59: Dzień dobry, alternatywną formą kontaktu dla naszej infolinii jest wiadomość prywatna na naszej stronie : https://www.facebook.com/netia.sa/ bądź na adres email: info@netia.pl . Nasi pracownicy są tam dostępni.
@Netia_Official: jakieś info o awariach w kujawsko pomorskim? bo poki co widze 45% packet lossa na waszym łączu, dokładne IP łącza moge wam podesłać na PW
@idefikx: jeśli utrudnienia w dalszym ciągu występują prosimy w tej kwestii skontaktować się z nami w wiadomości prywatnej na naszej stronie : https://www.facebook.com/netia.sa/ bądź na adres email: info@netia.pl ewentualnie pod numerem infolinii 801 802 803. Nasi pracownicy są tam dostępni.
Światłowód prawem nie towarem! @Netia_Official kiedy polozycie u mnie na ulicy światłowód w końcu? Z resztą jak nie chcieliście mi nawet telefonu podłączyć do domu, kabel jest 1m od płotu, ale dostałem brak możliwości technicznych xd #internet #swiatlowody #netia #orange
@LM317K: bardzo chętnie sprawdzimy możliwości dostępne w Pana lokalizacji oraz odpowiemy na wszystkie Pana pytania dotyczące naszej oferty. Prosimy w tej kwestii skontaktować się z nami w wiadomości prywatnej na naszej stronie : https://www.facebook.com/netia.sa/ bądź na adres email: info@netia.pl ewentualnie pod numerem infolinii 801 802 803. Nasi pracownicy są tam dostępni.
@Hubertosik: prosimy w tej kwestii skontaktować się z nami w wiadomości prywatnej na naszej stronie : https://www.facebook.com/netia.sa/ bądź na adres email: info@netia.pl ewentualnie pod numerem infolinii 801 802 803. Nasi pracownicy są tam dostępni i zweryfikują tą kwestię. Za niedogodności bardzo przepraszamy.
@isildurs_eee: Dzień dobry, prosimy w tej kwestii skontaktować się z nami w wiadomości prywatnej na naszej stronie : https://www.facebook.com/netia.sa/ bądź na adres email: info@netia.pl ewentualnie pod numerem infolinii 801 802 803. Nasi pracownicy są tam dostępni.
@tomy86: bardzo chętnie odpowiemy na wszystkie Pana pytania dotyczące naszej oferty. Prosimy w tej kwestii skontaktować się z nami w wiadomości prywatnej na naszej stronie : https://www.facebook.com/netia.sa/ bądź na adres email: info@netia.pl ewentualnie pod numerem infolinii 801 802 803. Nasi pracownicy są tam dostępni.
#netia#netia #informatyka Siema, zna ktoś oferty Netii? 2msc temu podłączyłem sobie na 2 mieszkaniach i ofertę wynegocjowalem 39.99 na rok, dziś dzwonię gość mówi że nie ma takiej oferty, może macie kogoś pracującego tam?
@sayinn: Dzień dobry, zachęcamy do kontaktu z naszymi pracownikami na adres info@netia.pl . Prosimy o przedstawienie szczegółów dotyczących rozmowy z naszym konsultantem. Nasi pracownicy zweryfikują tą kwestię i wrócą z odpowiedzią tak szybko jak to będzie możliwe. Pozdrawiamy i życzymy dobrego dnia.
@bool_bool: Dzień dobry, poprosimy o kontakt w tej kwestii za pośrednictwem maila info@netia.pl bądź z naszą infolinią. Nasi specjaliści zweryfikują konkretny wskazany adres i odpowiedzą na wszystkie pytania. Życzymy dobrego dnia.
@sinuh: Dzień dobry, jeśli usługa w dalszym ciągu działa nieprawidłowo zachęcamy do kontaktu z nami w wiadomości prywatnej na naszej stronie : https://www.facebook.com/netia.sa/ bądź na adres email: info@netia.pl ewentualnie pod numerem infolinii 801 802 803. Nasi pracownicy są tam dostępni.
Witam posiadam router technicolor tg589vn. Od pewnego czasu jakość działania internetu bardzo spadła. Początkowo objawiało się to restartami podczas użytkowania i nie były to restarty raz na dobę. Podczas nawet przeglądania internetu potrafiło to być nawet 3-4 razy z rzędu. Gdzieś wyczytałem że warto zrestartować go sposobem zwanym 30/30/30 co też zrobiłem. Po restarcie który na 100% wykonałem prawidłowo używając stopera zalogowałem się do panelu administratora, wszystkie
@RidgeForrester: bardzo chętnie odpowiemy na wszystkie Pana pytania dotyczące naszej oferty. Prosimy w tej kwestii skontaktować się z nami w wiadomości prywatnej na naszej stronie : https://www.facebook.com/netia.sa/ bądź na adres email: info@netia.pl ewentualnie pod numerem infolinii 801 802 803. Nasi pracownicy są tam dostępni.
Co zrobić jak w umowie miałem napisane, że jest na 24 miesiące i nigdzie jej nie przedłużyłem i w poprzednim miesiącu minęły 2 lata, a wszedłem na stronę tej firmy i jest napisane, że ta umowa wygaśnie w 2020 roku? Czyli po 36 miesiącach. Czy taka praktyka jest dozwolona? #prawo #netia
@izkYT: Dzień dobry, prosimy w tej kwestii skontaktować się z nami za pośrednictwem email: info@netia.pl ewentualnie pod numerem infolinii 801 802 803. Nasi pracownicy są tam dostępni i odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące umowy.
Zgłaszałem ostatnio, że coś się dzieje ze światłowodem od Netii. 3 rozmowy z całkiem spoko technikiem(zawsze tym samym, który już ogarniał temat), puścili temat do ludzi od infrastruktury i przed chwilą babka dzwoniła, że dziękują za podesłane logi, bo nikt inny nic nie zgłaszał, że coś się zaczyna dziać, a zaraz by mieli grubą awarię u części odbiorców. Czuje dobrze człowiek, bo jak byście na wykop wchodzili ( ͡°͜ʖ
Zależy mi na dość wysokim uploadzie, niskim ping'u i publicznym IP. Zastanawiałem się między #netia, #orange i forweb. O orange czytałem że ma słabe trasy i nie da rady wymienić ich routera(wbudowany ONT). O netii sporo złych opinii i nie mogę znaleźć czy IP jest publiczne. A forweb wychodzi cenowo najdrożej za mniejsze prędkości.
@materus: Dzień dobry, dziękujemy za zainteresowanie naszą siecią. Prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej na naszej stronie : https://www.facebook.com/netia.sa/ bądź na adres email: info@netia.pl ewentualnie pod numerem infolinii 801 802 803. Nasi pracownicy odpowiedzą na wszystkie pytania oraz zweryfikują możliwości sieci, jakie jesteśmy w stanie zaoferować pod wskazanym adresem. Pozdrawiamy i życzymy dobrego dnia.
Takie pytanie mam... Czy na fakcie jest, że Netia zmienia swojego partnera mobilnego z Play na Plus? Rodzice dostali takie pismo od nich, mają stacjonarny i komóre z netii i dostali powiadomienie wraz z kartą sim,,,ktoś coś wie? #pytanie #netia #play #plus
@pepa81: Dzień dobry. Informujemy, że jakiś czas temu podjęliśmy decyzję o zmianie operatora dostarczającego usługi mobilne. Rozpoczęliśmy sukcesywną wysyłkę nowych kart SIM do wszystkich naszych abonentów. Więcej informacji na temat procesu migracji znajdziesz na naszej stronie www.zmianaSIM.netia.pl
Jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Dostarczamy kompleksowe, zintegrowane i przyjazne użytkownikowi rozwiązania on-line.