Wpis z mikrobloga

#polityka
Jestem w rozsypce jeśli chodzi o przyszłe wybory.
Byłem na każdych głosowaniach od kiedy dostałem prawa wyborcze i teraz też chce iść, ale kompletnie nie mam na kogo. Korwin połączył się z jeszcze większym szaleńcami, jak Braun który jest od strzelnic i kościołów, czy innych szarlatanow. PiS to koszmarek rządzony przez prezesa namaszczonego przez samego Jezusa Chrystusa króla wszechświata. Lewica mi się nie widzi bo może i z episkopatem powalczy, ale więcej socjalizmu i socjalu, więc podziękuję bo pracuje i nie pobieram zasiłków. PSL też nie bo nie korzystam z KRUS/ nie jestem rolnikiem, więc nie są w moim interesie. Wszelkie ruchy narodowe też nie, bo nie jestem narodowcem xD
Wiosna też podziękuję, kolejna mniejsza lewica.
PO już miało swoją szansę, nic ciekawego też nie było.
Zostało cokolwiek? A może sie mylę co do któreś partii? Mogę posłuchać, tylko nie o PiS bo szarlejow od razu usuwam xD
  • 28
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 20
@Mnichuy: Dawaj na lewicę albo na krula - wesoło chociaż będzie xD Bo póki nie przyjdzie jakiś kryzys to socjal będzie taki sam a może i większy. Przynajmniej nie przyłożysz ręki do dominacji PiSu i może pohamują ten autorytaryzm. Im więcej partii w Sejmie tym lepiej bo muszą iść na kompromisy.
  • Odpowiedz
@Mnichuy: Głosuj na PiS i nie słuchaj nienawistnej propagandy ludzi nienawidzących Polski. PiS to prawdziwi Polacy i wielcy patrioci. Tylko Jarosław Kaczyński i Mateusz Morawiecki są gwarancją silnej, bogatej Polski w Europie.
  • Odpowiedz
@MarianoaItaliano: no socjal będzie póki nie kryzys to prawda, za bardzo karmili tym elektorat.
Co do śmiesznego Korwina to też nad tym myślałem, ale dlatego wolę się najpierw spytać czy są poważne opcje
  • Odpowiedz
@Gensek: brzmi jak ironia więc nie usunę