Wpis z mikrobloga

Zamówiłem na morele.net sprzęty do złożenia stacjonarki. Komputer zawieszał się nawet pod małym obciążeniem (fifa 17). Oddałem PCta do sprawdzonego serwisu. Wyszło, że jest problem z kartą graficzną i została ona oddana na gwarancję. Po miesiącu otrzymałem nową. Problemem okazała się też płyta główna (niestety to wyszło później). Jest to druga rzecz z jednego zamówienia, która jest wadliwa. Będę kolejny miesiąc bez stacjonarki.
Dzwoniłem i pisałem do morele, że chciałbym jakiejś rekompensaty za dwa wadliwe urządzenia. Poprosiłem o wysłanie tego samego modelu płyty głównej na czas trwania reklamacji żebym nie pozostał znowu bez sprzętu. Oczywiście każdy odpowiadał, że on nie może decydować, ale nie wiedział z kim mogę się w takiej sprawie skontaktować Gdzie napiszę i zadzwonię to zawsze nic. Co za idiotyczna firma, nigdy więcej tam nie będę zamawiać.

#morele
  • 6
Dostales wadliwy fabrycznie sprzet i ci smutno bo na czas naprawy nie mozesz dostac drugiej nowej plyty glownej?
Seems legit XD Jestem przekonany ze kazdy sklep rozdaje na widzimisię zastepcze plyty glowne. Totalnie XDD
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@ydrus: Wiem na czym polega gwarancja, ale każda szanująca się firma, gdy popełni jakiś błąd próbuje to jakoś naprawić. Chodzi o to, że na jakieś 6 zamówionych rzeczy 2 są uszkodzone ( oby nic więcej jeszcze nie wyszło). Może mam pecha, ale firma powinna jednak za taki incydent przeprosić i postarać się trzymać jakiś poziom.
@DebiutantDedukcji: jeżeli złożyłeś zgłoszenia na podzespoły sprawa zostanie zweryfikowana, a sprzęt wysłany do serwisu producenta w celu przeprowadzenia diagnozy. Wszystkie towary wysyłane są z magazynów i nie są one wcześniej sprawdzane. Tylko w przypadku zakupu podzespołów + usługi montażu, jesteśmy w stanie wykryć ewentualne wady sprzętów. Przykro nam, niestety jeżeli chodzi o gwarancję nie mamy możliwości przesłania podzespołów zastępczych.
W razie pytań pozostajemy do dyspozycji w wiadomości prywatnej.
@DebiutantDedukcji: Są w internecie więc by wypadało... Aczkolwiek fakt ich brygada internetowa jest naprawdę miła i sam przeżyłem niemiłe zaskoczenie jak przyszedł czas na spotkanie z tymi od reklamacji. Jeśli kupowałeś na osobę prywatną nawet się nie zastanawiaj tylko uderzaj do rzecznika praw konsumenta i bądź już z nim w stałym kontakcie nad tą sprawą szczególnie, że to o czym mówisz jest wadą istotną i jeśli nie minęło więcej niż pół