Wpis z mikrobloga

@Elements nie tylko u nas. W Stanach jest to najczęściej wybierany silnik w nowych mustangach. Ma lepsze osiągi od V6 3.7L przy większej ekonomii użytkowania jako daily car. Wersje z silnikiem 2.3 ecoboost możesz dowolnie konfigurować w pakiety wyposażenia. wersja V6 3.7L wychodzi TYLKO I WYLACZNIE w wersji Base - to jest wieksza bieda w srodku niz w maluchu. Większość ludzi hejtujacych 2.3 ecoboost w życiu nie jechało autem tej klasy i
  • Odpowiedz
Bojówka ludzi myślących, ze leasing się sam spłaca widzę, że jak zwykle nie śpi. Ludzie w jakim wy świecie żyjecie? :D Rata początkowa minimum 10% kwoty z faktury, ubezpieczenie oc + ac, paliwo, opony. Ale po co o tym pisze? Przecież leasing to samo się płaci...
  • Odpowiedz
  • 0
Najbardziej #!$%@? mnie argument właścicieli: Jakie V8 kupisz za 220 tys zł?

#!$%@? z tym, że pod maską mają 2.3 ECO BOOST xD


@juda-goldbergsteiny #!$%@? z tym, ze eco boost nie kosztuje 220 tys zł.
  • Odpowiedz
Ecoboost 2.3 to nie Mustang ( ͡° ͜ʖ ͡°) Muscle car kupuje się dla silnika - mocy i ryku. Zazdroszczę takich skromnych „marzeń” - silnik z Focusa w budzie muscle car :D
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Komornickus: (ʘʘ) Jestem takim #!$%@? biedakiem, że auto które w stanach jest hmm pasatem w polsce jest no już prawie premium "co z tego, że plastik" a dla mnie marzeniem na które nie będzie mnie raczej nigdy stać ( ͡° ʖ̯ ͡°) Uturbione r4 o mocy 300km przy masie auta 1600 kg ( mój ma 170 przy tej masie i jeździ całkiem żwawo).
  • Odpowiedz
Ecoboost 2.3 to nie Mustang ( ͡° ͜ʖ ͡°) Muscle car kupuje się dla silnika


@shuukre: Już chyba w drugiej czy trzeciej generacji mustanga kilkadziesiąt lat temu, były silniki rzędowe czterocylindrowe.

Po drugie, mustang to nie jest muscle car, a pony car.

Nie nie bądź ignorantem.
  • Odpowiedz