Wpis z mikrobloga

Ja #!$%@?, dlaczego moje życie tak wygląda? Od urodzenia mam pog górkę. Na samym początku umarła mi mama, nawet nie zdążyła mnie zobaczyć. Okazało się, że mam szereg wad rozwojowych. Niby można z nimi żyć, ale i tak uprzykrzają życie. Przez pierwsze dwa lata życia nie miał się mną kto zajmować bo tata po śmierci mamy wpadł w depresje, więc zajmowała się mną niania, która miała mnie w d. Tzn mogłem płakać kilka godzin a ona nie reagowała. Zaniedbala też moją rehabilitację więc chodzić nauczyłem się w wieku 6 lat.

Ale chciałem to zmienić. Zmienić swoje życie, więc zacząłem ćwiczyć i stosować dietę. Jestem tu totalnym amatorem więc robiłem wszystko na czuja. I co? I się wpakowalem w zaburzenia odżywiania. Tak bardzo zacząłem się bać że mnie zaleje. Dlaczego ja taki jestem? Czemu innym wychodzi a mi nie? Czemu zawsze coś musi pójść nie tak? Mam dość tego że nic mi nie idzie.

#przegryw #mikrokoksy #dieta
  • 11
Dlaczego ja taki jestem? Czemu innym wychodzi a mi nie?


@M-ever: Bo niepotrzebnie użalasz się nad sobą. Usuń konto bo najwyraźniej wykop Ci szkodzi i rusz dupę.
@M-ever wtedy na pewno twój łeb bardziej nie ucierpi, tutaj znajdą się tacy, co będą ci łeb dla beki ryć i będziesz wpadać w jeszcze większą depresję czy #!$%@? wie co ci tam jest
I co? I się wpakowalem w zaburzenia odżywiania. Tak bardzo zacząłem się bać że mnie zaleje. Dlaczego ja taki jestem? Czemu innym wychodzi a mi nie? Czemu zawsze coś musi pójść nie tak? Mam dość tego że nic mi nie idzie.


@M-ever: Dlatego się bierze trenera który wydaje Ci polecenia a Ty je tylko wykonujesz.
Nawet najlepsi zawodnicy maja trenera.

Zdziwiony?
@LuCzadoreQ: Nie.
Problemem jest to, że ktoś myśli, że typ z instagrama który ma 100k followersów to idealny trener. A ten który naprawdę się Tobą zajmie, ma w wiekszosci przypadkow w #!$%@? instagram albo po prostu nie bawi się w robienie sobie fanów.