Wpis z mikrobloga

#kia #bialystok - absolutny profesjonalizm, #mazda - przyjemnie i super szybko, #volvo - z miejsca lustracja czy cię w ogóle stać żeby wejść do salonu, a potem i tak musisz czekac pół roku na samochód. To jest to premium? :P
  • 13
  • Odpowiedz
#volvo - z miejsca lustracja czy cię w ogóle stać żeby wejść do salonu, a potem i tak musisz czekac pół roku na samochód.


@z--x: czekali na instrukcje z Pekinu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@z--x: coś podobnego - z żoną oboje wyglądamy dość młodo. Wpadłem do pezo na jazdę próbną i pytam o warunki najmu. Najpierw było, że minimum 20% wkładu własnego skoro mam działalność od pół roku. Jak usłyszał że oboje z IT to zszedł do 10%. Jak usłyszał ile zarabiam to nagle dało radę bez wkładu własnego xD
  • Odpowiedz
@z--x: gorzej niz w mercedes w bialystok chyba byc nie moze. Atmosfera w srodku jak na zlocie dresiarzy sprzedajacych rajstopy na madro, jak wchodzisz to szybka obczaja ze strony sprzedawcy kto wchodzi i wraca do do biegania po salonie za chuk wie czym.

po czyms taki jak trafilem do mazdy to wlasnie mazde sobie kupilem.

  • Odpowiedz
@konradk: O kurcze, szkoda. Tez właśnie kupiłem Mazdę, ale trochę mnie zmartwiłeś w takim razie. KIA ma genialny serwis i trochę się do tego przyzwyczaiłem.
  • Odpowiedz
@z--x: jak mozesz cos robic poza salonem mazdy, rób poza salonem. Przyklady:

1.
trzeba mi bylo wymienic lampe tylną by bylo swiatlo przeciwmgielne, do badan technicznych zostalo okolo 10 dni.
- zamowili nie te lampe co trzeba
- jako ze do badan by nie zdazyli, postanowili zmienic podlaczenia i swiatlo cofania przepiac tak by bylo swiatlem przeciwmgielnym i pomalowac zarowke na czerwono (taka fuszerka)
- gosc ktory pomalowal zarowke na czerwono
  • Odpowiedz
@z--x: ah, jeszcze. wysiadlo mi elektryczne przesuwanie fotela kierowcy przod-tyl. Pojechalem do serwisu, powiedzieli ze za godzine bedzie zrobione.

Po pol godzinie telefon bym przyszedl. Jednak wyjeli fotel (podkreslam, ze powiedzieli ze wyjeli fotel) i zobaczyli ze jednak nie. Ze wysiadl silownik sterujacy fotelem a samego silownika nie mozna dokupic i trzeba caly nowy fotel za 6 tys zl.

Jako ze fotel wysiadl w polozeniu pasujacym mi i nie potrzebuje odsuwac,
  • Odpowiedz
@konradk: A tak z ciekawości - gadałeś o tym z ludźmi z salonu? Bo oni wyglądają na takich, którzy się maksymalnie starają, więc jak im obok serwis psuje opinie to pewnie powinni coś z tym zrobić.
  • Odpowiedz
gorzej niz w mercedes w bialystok chyba byc nie moze. Atmosfera w srodku jak na zlocie dresiarzy sprzedajacych rajstopy na madro, jak wchodzisz to szybka obczaja ze strony sprzedawcy kto wchodzi i wraca do do biegania po salonie za chuk wie czym.


@konradk: chyba #!$%@? w innych salonach byliśmy. Bywałem wielokrotnie prywatnie i służbowo i nigdy czegoś takiego nie zauważyłem. Oni mają inne problemy, ale taka obserwacja to dla mnie nowość.
  • Odpowiedz
@konradk: ale w gumofilcach? Nie wiem, ja jak tylko "kręcę się" koło osobówek to szybko słyszę "czy mogę w czymś Panu doradzić?". Próbowałeś zagadać do dziewczyn na recepcji?
  • Odpowiedz