Wpis z mikrobloga

Mam 26 lat. Dobija mnie myślenie że za mało zarabiam. Pracuję jako technolog od 8 miesięcy, awansowałem z obsługi cnc. Aktualnie jestem w trakcie studiów inżynierskich bo wcześniej bardziej musiałem być zajęty pracą niż nauką. Pracę mam fajną, dużo już się nauczyłem, wiele też się myślę jeszcze nauczę. Sam we własnym zakresie staram sie jakoś rozwijać. Ale codziennie dobijam się myślami ze obecne 3050 netto w mieście wojewódzkim (WRO), to jest bardzo mało (bo jest) i boję się ze długo się to nie zmieni. Powoli popadam w paranoję, chodzę rozdrażniony,mam problemy ze snem, bez powodu wybucham złością na mojego różowego a ona nie wie o co chodzi...
#praca #pracbaza #rozwojosobisty
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@max27kml: uspokój sie. Dochodzenie do duzych pieniedzy swoje musi potrwac. Rozejrzyj sie do oko ola i zastanow ile osob w twoim otoczeniu zarabia mniej ile wiecej i jak dlugo na to pracowaly. Kariera zawodowa trwa cale zycie. I sorry ale 26 lat to ty ledwo zaczynasz ta przygode choc bys pracowal i od 16 roku zycia.
  • Odpowiedz
@max27kml: Spokojnie przed 40 uda Ci się dobić do 4k netto,cierpliwości. Nie od razu Rzym zbudowano ;) Niestety,zarobić więcej będzie ciężko. Nie po to zachód przenosi montownie do Polski żeby płacić ludziom tyle samo co we własnym kraju.
  • Odpowiedz
@max27kml Zachowujesz je jak właściciel januszexu, tylko on sobie odbija na wynagrodzeniach pracowników, bo musi mieć już tu i teraz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 1
@max27kml rozglądaj się za nową pracą jednocześnie pracując w obecnej. Na pewno za jakiś czas znajdziesz jakąś pracę z normalną płacą. 3,5 k w Wrocławiu to bardzo mało
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0