Wpis z mikrobloga

So in Phantom Pain I started with a kind of experiment by starting linear. And once the world opens, the story fades in one way. Some Hideo Kojima fans were not happy that the story takes a back seat. But this was done very consciously. This time was the biggest challenge and the biggest obstacle: It's an open world, but at the same time we do not want to reduce the importance of the story, so fans of Hideo Kojima games will not be disappointed.

Cały wywiad (po niemiecku) dostępny tutaj.

A za 30 minut Pan Video Kojima będzie miał 56 lat, wszystkiego najlepszego ʕʔ
#deathstranding #metalgearsolid #ps4
Pobierz
źródło: comment_Wb6CECJPmcE3MmBFYKZVIzpa5c7ezLm7.jpg
  • 2
@janushek: No to kiepsko. Kojimbo jest słabym pisarzem i duża część tego, że MGSV pod tym względem był lepszy niż wszystkie poprzednie części razem wzięte w dużej mierze wynikała właśnie z tego, że mniej się skupił na tym aspekcie.