Wpis z mikrobloga

#samochody #motoryzacja #renault
Drogie Mirki, chyba zdecydowałem. Dajcie znać co myślicie, co innego według was lepiej w podobnych pieniądzach. Miał być Grand Coupe, ale z tym silnikiem się nie da, więc kombi bo heczbek mi się po prostu najmniej podoba. Diesel, bo 90% mojej jazdy to trasy. Większego nie chcę (np. Talismana) bo jeżdżę sam. SUVa nie chcę, bo SUVy to zło. Renault, bo dziesiąty rok mam Renault i je lubię.

No więc mój wybór to:
Megane Grandtour INTENS Blue dCi 150 EDC (czyli diesel 150 koni i automat)
kolor Niebieski Berlin
parę pakietów opcji, w tym najważniejsze rzeczy to aktywny tempomat, HUD, audio Bose R-Link (w sensie że Android Auto), światła LED i panorama (wiem, bajer, ale zawsze chciałem mieć)
Cennikowo wychodzi 123 900, tyle mogę zapłacić, jak dadzą rabat to dobiorę może jakiegoś wyposażenia, nie musi być tańszy.

Szukajcie dziury w całym, bo ja się napaliłem. :P
Pobierz
źródło: comment_9Zp2Jy8C692YDtsj5uKVEato3SzL8DnC.jpg
  • 39
Myślałem że Renault sobie dał spokój i jak inni bierze info z ABS...


@Esterhase: na szczęscie nie dziadują z tym jak VAG.

@Esterhase: na Talismana IP dostaniesz nawet 20k rabatu.

Szukajcie dziury w całym, bo ja się napaliłem. :P


@Esterhase: Jedyne sensowne Megane obecnie to RS, więc bierz RS-a ( ͡° ͜ʖ ͡°) W tym nie ma pewnie 4control, nie?
@Esterhase: Megane 4 RS to już nie 3, nie jest tak twarda a do tego to nigdy nie były (dziadowskie ( ͡° ͜ʖ ͡°)) VAG-i twarde jak deska i udające tym dobre prowadzenie.

Tak na poważnie to jak nie przeszkadza Ci turbodiesel to z wazniejszych rzeczy warto by było dobrać 4control jeśli się da, przejedź się jakimś demem z tym chociaż z 30km szybciej w trasie i
@Esterhase: jeśli lubisz Renault to bedziesz zadowolony. Choc niestety te nowe modele sa gorsze jakosciowo niz np. Laguna III. Swoja droga, jak robisz 35kkm rocznie to jednak wzialbym Talismana, bo bedzie po prostu cichszy. Ale jesli nie chcesz, to Megane tez ok. Wez kamerke cofania ;-)
@addicted_traplord: Nie, kupuję na dłużej i do intensywnego używania. Po 8 latach z przebiegiem 300 000 każde auto będzie warte grosze. Obecne mam z 350 000 przebiegu i wiem, że w Polsce bez kręcenia licznika w normalnej cenie nie sprzedam, więc dam go młodszej siostrze w prezencie. Wolę tak niż dostać grosze.
@Esterhase: Mam 1.2 tce w hatchbacku już prawie drugi rok i ogólnie jest ok.
W czasie eksploatacji pojawiły się jakieś pierdoły ale przypuszczam, że teraz to już pewnie poprawione.
Przy takiej cenie katalogowej to rabat z 10-15 tysięcy bym targował ;)
Może jako dupowóz będzie okej ale generalnie z tym kolorem wtapiasz się w tłum lepiej niż każdy golf albo passat ( ͡º ͜ʖ͡º) tak czy siak bezawaryjności oraz szerokości Miras!
@Esterhase od razu jak kupisz to umawiaj się na wymianę łączników stabilizatora. Lecą po paru kkm ale wymieniają na gwarancji od razu oba na poprawione. Co do automatu. EDC jak dobrze trafisz działa ok, jak #!$%@? trafisz to będziesz przeklinał te skrzynie do końca zycia. Czasami nowe z fabryki potrafią tak szarpać że nie da się tym jeździć. Gdybyś od razu zauważył jakieś problemy z szarpaniem czy narowistym ruszaniem od razu zgłaszaj
@Esterhase słuchaj Mirków: idź po rabat. Na aucie pow 120k lekko 10k urwiesz, moim zdaniem nawet więcej. Fajny wybór tylko do opcji full tablet trzeba się przyzwyczaić. Ja wolę trochę więcej fizycznych przycisków. Poza tym bez wad, gratuluję.