Wpis z mikrobloga

@deusExMaquina legendarny, jedyne co tam się psuje to łożysko w cardanie ale to niech fani marki się wypowiedza. Przebiegie rzędu 100k nie robią wrażenia na nim jeśli jest dobrze serwisowany. Z wad to jak wszystkoe gs - nie jedzie, ale jak kilka lat nie jeździłes to nie bedzie przeszkadzać raczej :)
@deusExMaquina:
Sam model ma kilka swoich bolączek:
- wspomniana wyżej przekładnia główna, jeśli jest w złym stanie to remont w postaci wymiany większości łożysk i uszczelnień to koszt ponad 2k
- przepustnice - z biegiem czasu powstaje w nich nadmierny luzu na połączeniu oś przepustnicy-gniazdo, co powoduje klekotanie i puszczanie "lewego" powietrza. Koszt regeneracji to lekko ponad 400 zł + wymontowania, zamontowanie oraz synchronizacja
- sprzęgło lubi się przedwcześnie zużyć,
-
wspomniana wyżej przekładnia główna, jeśli jest w złym stanie to remont w postaci wymiany większości łożysk i uszczelnień to koszt ponad 2k

I to grubo ponad.
Od znajomego mechanika wiem, że samo dojście, otwarcie i diagnostyka skrzyni to jakieś 1500zł (dostęp jest trudny a nikt za darmo pracować nie będzie) i dopiero od tej chwili można powiedzieć, czy naprawa będzie tylko droga, czy absurdalnie droga :)

Rada, jaką otrzymałem, gdybym kiedyś chciał