Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
No i przybył! Udało się wreszcie spłacić ramę z kompletnym podzespołem napędowym.
A przybył do miłych kolegów z MJ Buggy oczywiście nie obyłoby się to bez bezpośredniej interwencji właściciela, który wsiadł za fajerę lawjety i pojechał po żelastwo za Lublin, przywiózł pod Biłgoraj, a stamtąd zabrał zielonego trupka na asslifting. Tzn... downgrade czy backlift. A może downsizing? Mam pomroczność ciemną albo jasną, nie pamiętam, więc skaczcie do góry...
Okazało się na miejscu, że dwie rzeczy są pewne, a jedno prawie pewne - że rama idzie do ponownego piaskowania i konserwacji, silnik nie odpali. Prawie pewne, że to z powodu dachowania i pracy bez oleju, a raczej z olejem na cylindrach - od dołu. A że to nieszczęsny ZD30, to niestety - mimo, iż pod pokrywą wygląda świetnie, na głowicy też lepiej niż dobrze, to tłok... No cóż, niby człowiek miał nadzieję, ale jednak się łudził. Z tego co rozmawiałem z ludźmi, którzy znają ten motor, to najprawdopodobniej dostał zbyt dużej kompresji na cylindrze z powodu oleju od spodu i puścił tłok, Najgorsze też, że najprawdopodobniej wał też swoje z tego powodu oberwał. Tego nie wiem, nie było mierzone.

Następne etapy zadań to:
- dostosowanie ramy
--- piaskowanie i konserwacja ramy
- dokupienie flanszy między skrzynię patrola a silnik bmw
- uruchomienie silnika
- przeformowanie tyłu polda.

Projekt powstaje dzięki współpracy z MJ Buggy Team (http://www.facebook.com/mjbuggyteam/) oraz Warsztatowi Pełnego Niespodzianek (http://www.facebook.com/warsztatniespodzianek/)

#halotupowstajesandrail #trophytruck #zmota #offroadowebezdroza #motoryzacja
SPGM1903 - No i przybył! Udało się wreszcie spłacić ramę z kompletnym podzespołem nap...

źródło: comment_Ts3AY0uFn4XsArhbH6En7d0Zh9UT1Ufp.jpg

Pobierz
  • 6