Aktywne Wpisy
mmmzzz +680
Widzę, że spora część wykopków nie pamięta, że jeszcze naprawdę niedawno byliśmy na poziomie Ukrainy. Dobrze pamiętam czasy wszechobecnej korupcji, gdzie mogłeś wjechać pijany samochodem w drzewo i po prostu zapłacić policjantowi 50 zł za brak konsekwencji. Albo przeprowadzić działkę rolną na budowlaną za parę stów. Teraz wykopki uważają się za nadludzi, tak jakby stereotyp Polaka złodzieja i oszusta wziął się z nikąd. Cieszę się, że te czasy mamy już za sobą,
ewa-m +181
W poniedziałek o 9 mam rozmowę o pracę w firmie z dobrymi opiniami, w pracy biurowej. Po pół roku wychodzenia z depresji... Boję się pytań o tak długą przerwę, psychicznie nadal jestem wrakiem ale muszę za coś żyć. Mam nadzieję że firma okaże się fajna, ludzie mili i pomocni a ja dostanę tam umowę o pracę i sobie poradzę..
W sumie w czwartek mam urodziny więc życzcie mi dużo zdrowia i aby
W sumie w czwartek mam urodziny więc życzcie mi dużo zdrowia i aby
A przybył do miłych kolegów z MJ Buggy oczywiście nie obyłoby się to bez bezpośredniej interwencji właściciela, który wsiadł za fajerę lawjety i pojechał po żelastwo za Lublin, przywiózł pod Biłgoraj, a stamtąd zabrał zielonego trupka na asslifting. Tzn... downgrade czy backlift. A może downsizing? Mam pomroczność ciemną albo jasną, nie pamiętam, więc skaczcie do góry...
Okazało się na miejscu, że dwie rzeczy są pewne, a jedno prawie pewne - że rama idzie do ponownego piaskowania i konserwacji, silnik nie odpali. Prawie pewne, że to z powodu dachowania i pracy bez oleju, a raczej z olejem na cylindrach - od dołu. A że to nieszczęsny ZD30, to niestety - mimo, iż pod pokrywą wygląda świetnie, na głowicy też lepiej niż dobrze, to tłok... No cóż, niby człowiek miał nadzieję, ale jednak się łudził. Z tego co rozmawiałem z ludźmi, którzy znają ten motor, to najprawdopodobniej dostał zbyt dużej kompresji na cylindrze z powodu oleju od spodu i puścił tłok, Najgorsze też, że najprawdopodobniej wał też swoje z tego powodu oberwał. Tego nie wiem, nie było mierzone.
Następne etapy zadań to:
- dostosowanie ramy
--- piaskowanie i konserwacja ramy
- dokupienie flanszy między skrzynię patrola a silnik bmw
- uruchomienie silnika
- przeformowanie tyłu polda.
Projekt powstaje dzięki współpracy z MJ Buggy Team (http://www.facebook.com/mjbuggyteam/) oraz Warsztatowi Pełnego Niespodzianek (http://www.facebook.com/warsztatniespodzianek/)
#halotupowstajesandrail #trophytruck #zmota #offroadowebezdroza #motoryzacja
Masz pretekst żeby wrzucić M57/M60. Oczywiście najpierw rama ;)
A konkretnie to z Y61
@Odczuwam_Dysonans: racja, tylko trzeba zrobić flanszę między silnikiem a skrzynią