Aktywne Wpisy

Shoujiki +177
Nie ma bardziej wnerwiającego youtubera niż ten pyzaty i wiecznie niezadowolony obżartus xD chłop co potrafi zachwycać się kebabem z psa albo pleśniejącą zapiekanką z serem z proszku, ale daj mu do zjedzenia coś co nie jest chemicznie podrasowane w 100% i kosztuje więcej niż 20 pln to zjedzie ci interes ¯\(ツ)/¯ a jego fani podobny poziom, śmianie się z gwiazdek michelin, bo naklejka muala lepsza :DD beka bo Wojek zjadł burgera
źródło: IMG_2209
Pobierz
pciem +71
Mój sąsiad daje lekcje p----------o puzonu od 9 do 18. Codziennie. Jestem na skraju załamania.
Mirki, ja już nie daję rady. Nie wiem, komu podpadłem w poprzednim życiu, ale chyba komuś bardzo, bo teraz odpokutowuję w dźwiękowym piekle. Studiuję chemię, mam sesję, próbuję wbić do łba jakieś chore mechanizmy reakcji, a co robi mój sąsiad? Prowadzi puzonowe tortury w trybie full-time.
Od 10 do 18. A czasem już od 9, jak się dobrze rozpędzi.
Mirki, ja już nie daję rady. Nie wiem, komu podpadłem w poprzednim życiu, ale chyba komuś bardzo, bo teraz odpokutowuję w dźwiękowym piekle. Studiuję chemię, mam sesję, próbuję wbić do łba jakieś chore mechanizmy reakcji, a co robi mój sąsiad? Prowadzi puzonowe tortury w trybie full-time.
Od 10 do 18. A czasem już od 9, jak się dobrze rozpędzi.

#elektronika #arduino #iot
@daczka92: Wiem, że są legalne, tylko pytanie jak z nazwą "arduino" można jej używać w stosunku do klonów? Wydaje mi się, że nie.
@atehxx: każdy może to produkować, ale nie każdy może nazwać to Arduino
@kk87ko0: @wypokowy_expert: @daczka92: przecież to jeden pies, oczywiście że można pisać o tym arduino
@radekrad: A czy o jakichkolwiek butach możesz pisać że to Nike? Przecież to jeden pies, but to but. Czy o jakichkolwiek perfumach możesz pisać, że to Chanel? Przecież to jeden pies, pachnie tak samo, pachnie....