Wpis z mikrobloga

Tak sobie ostatnio myślałem czy by w moim #fiat Bravo II nie zmienić #klimatyzacja manuala na climatronic jednostrefowy. Z tego co wiem to trzeba zaopatrzyć się w nagrzewnicę od climatronica, panel sterowania, czujnik temperatury wewnętrznej. Czy któryś z Mireczków wie coś więcej na ten temat, czy coś więcej potrzebuje, ile taka zabawa kosztuje, czy wymagane są zmiany w komputerze pokładowym, ile z tym jest roboty jak wszystko robisz sam?

#mechanikasamochodowa
  • 6
  • Odpowiedz
@NiMoToJaja: Zależy jak modułowa jest wiązka czyli czy wystarczy tylko wpięcie w instniejące kostki i czy nie trzeba będzie wymieniać instalacji połowy samochodu albo łączyć tego kabelek po kabelku do reszty instalacji.
  • Odpowiedz
@NiMoToJaja: w Bravo była tylko dwustrefowa klima automatyczna. O ile się dobrze orientuję, do wymienionych rzeczy dochodzi jeszcze wiązka elektryczna. Najbardziej bezboleśnie byłoby przełożyć całość z jakiegoś rozbitka. Po instalacji trzeba przeprowadzić osiowanie proxy, żeby komputer wykrył nowe urządzenie w sieci CAN (panel sterowania klimą). Można to zrobić w ASO albo za pomocą MultiEcuScan (kabel ELM327).

O ile dobrze pamiętam, było kilka osób na forum autokącik, którym udało się takiej podmianki
  • Odpowiedz