Wpis z mikrobloga

@podjad3k: świece nagrzewają się w trymiga, normalnie 3/4 sekundy i znika kontrolka (dziwne, bo wczesniej wydawalo mi sie ze troche dluzej sie nagrzewały). Ja nawet czekam aż wszystkie inne kontrolki zgasną i odpalam, czyli po przekręceniu stacyjki 3-4 sekundy, odpalam.
@shaelix92: Jeśli na zimnym pali gorzej, to mogłoby to sugerować problemy z kompresją, słabym ciśnieniem paliwa lub kiepskim rozpylaniem (wtryski/pompa). Najtaniej i najprościej będzie sprawdzić jaką komprechę na garach ma ten motor, bo pchanie się w zabawę z wtryskami, gdy nie ma się pewności, że są winne, to głupi pomysł.
@NyanNyan: no i gdyby to była kompresja, to by raczej nie miał mocy, a jak na 75 KM to jest całkiem żwawy xD
Co do wtrysków, przejechały 40k km, trochę za wcześnie (mam taką nadzieje).
Bardziej coś z paliwem... no cóż, oddaje temat do mechanika w piątek, napiszę jak się wyjaśni
@shaelix92: To zależy ( ͡° ͜ʖ ͡°) Czujnik w plecach to kiepska rzecz. Znam osobę, której padła świeca, jeździła na 3 garach i zastanawiała się, czemu auto szarpie, ale nie narzekała, że słabo jedzie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tak czy owak, opierać się trzeba na konkretach, nie odczuciach. Jeśli długo stoi, to raczej paliwo, bo kompresja czy auto stoi dzień czy pięć, byłaby
@NyanNyan: dziękować ( ͡° ͜ʖ ͡°) trochę mnie uspokoiłeś, a prawdziwe starcie nastąpi w piątek.
PS. sądząc po filtrze kabinowym jaki zamontował poprzedni właściciel (najtańsze gówno), pewnie filtr paliwa też nie jest najwyższych lotów, mechanik nie usunął błędu z ostrzeżeniem o wymianie oleju, nie zdziwiłbym sie gdyby układu nie odpowierzył należycie przy wymianie filtra paliwa, ale to tylko gdybania. We will see.
@shaelix92: Niezależnie od tego czy odpowietrzył czy nie, gdyby układ nie miał pompki w baku, to musiałby się odpowietrzyć, bo nie odpaliłbyś silnika. Gdyby miał pompkę w baku, to problem z zapowietrzaniem się by nie istniał (o ile nie byłoby poważnej nieszczelności). Tak czy owak, warto sprawdzić instalację na dolocie do filtra i z filtra do pompy.
@NyanNyan: a, i żeby nie było, nie odpalałem go 4 razy, w sensie: kręciłem, nic, znowu kręciłem, nic, kolejny obrót, nic i za czwartym zaskoczył czyli w skrócie: (zyn zyn zyn... i za czwartym odpalił )