Aktywne Wpisy
Majk_ +492
Brzydzi mnie 11 listopada. A ściślej: brzydzi mnie to jak wygląda jego świętowanie. Rok do roku w Warszawie odbywa się zjazd międzynarodówki nacjonalistycznej, gdzie obok polskich narodowców z mordą troglodyty co roku maszerują włoscy, słowaccy i węgierscy faszyści. Co roku z czoła marszu padają hasła o żydach, gejach i złej Unii Europejskiej. Co roku głównym przesłaniem marszu jest to, że może i Polska jest niepodległa, ale zaraz przyjdą złe żydy z Unii
pepe998 +8
Mija miesiąc od założenia przeze mnie tindera i przez cały ten czas dostałem jedną parę i dwa polubienia.. Jedna para, wydawałoby się od sympatycznej dziewczyny.. Jednak nie nacieszyłem się nią zbyt długo gdyż zaraz po napisaniu do niej usunęła parę ( ಠ_ಠ) Jakieś rady? Wiem że nie jestem 8/10 jak w memach ale spokojnie pod 5/10 się łapię? Mam dobrą pracę i dużo podróżuje, a słyszałem że własnie dużo
Chcę żeby był:
- ekranowany
- linka
- nie za cienki - 1mm2 byłby mjut
#elektronika #elektryka #mechanikasamochodowa #mechanika #mechatronika #automatyka
1. Mam taki wskaźnik -> https://www.auberins.com/index.php?main_page=product_info&cPath=5_21&products_id=504
2. Mam czujnik oleju VDO -> https://inter-rally.pl/product-pol-67763-Czujnik-temperatury-oleju-VDO.html
No i generalnie jest tak że na wyłączonym aucie wskazania są OK. Ale jakiekolwiek obciążenie elektryki - włączenie świateł, szyby elektryczne, nie wspominając o jeździe z odpalonym silnikiem. Powodują straszne skoki odczytu.
Dlatego jest pomysł, żeby zrobić wiązkę od nowa
Przecież to są termopary. To prąd stały jest, zmiennego tu nie ma. Nie wiem co miałoby tutaj cokolwiek zakłócać sygnał.
Albo ten budzik nie jest odporny na skoki napięcia, albo coś jest mocno nie w porządku z instalacją, ale to nadal kwestia budzika. Moje z Autogauge nie mają problemu z pracą na 7V (tak, siedmiu), a wynik pomiaru
Producent wskaźnika zasugerował, żeby masę pociągnąć z czujnika lub jak najbliżej jego. Obecnie pociągnięta jest ze słupka A w samochodzie. Jeszcze nie miałem okazji tego zrobić, ale chcę rozeznać dobrze temat zanim będę walczył ;)
Instalację pod moje wskaźniki robiłem od zera. Masa jest brana z klemy akumulatora, zasilanie leci po zapłonie przez ściemniacze. W przypadku NTC kabel sygnałowy leci do superseala, celem łatwej wymiany czujnika, gdyby padł, a masa czujnika nie wraca w okolice budzika, tylko idzie bezpośrednio na klemę.
Z kolei przy termoparze musisz
Jakich przewodów użyć ?:)