Wpis z mikrobloga

#elitedangerous #pytaniedoeksperta
Da mi ktos jakies rady o explorowaniu?
Bycie kurierem jest troche lipne juz, fajna kasa ale nudno jest.
Od czego to zaczac?
Jaki statek albo jakie czesci.
Jestem dosc zielony ale wiem ze z czasem mozna fajna kase na tym zrobic i zobaczyc ladne miejsca.
  • 19
@Farrey sebiki w FDLach to będą do Ciebie strzelały od tak, dla zabawy, bo zysk z grabienia graczy jest żaden. Jeśli chcesz się bawić w eksplorację to są 4 statki, od najtańszego: diamondback exp, ASP exp, krait Phantom, anakonda. Budujesz je tak żeby mieć jak najdłuższy zasięg skoku, sprzęt do zasysania paliwa z gwiazd, skaner do planet a reszta zakładasz jak najlżejsza. Lekki statek = długie skoki. A potem robisz kanapki i
@el009: Bez przesady 3 miesiące już za bańką jestem, kwestia co kto lubi robić w wolnym czasie.

@Farrey: jak pisał bez fuel scoop nie dasz rady, zapamiętaj tylko Always Bring Fuel Or Gonna Kill Myself
@gajdzin taaa, ja doleciałem do Sag A* i mój Phantom stoi tam od pół roku, tak mnie eksploracja zafascynowała... Jak wyjdzie jakiś fajny patch to odkurze joyai wrócę do bańki, na razie nie widzę nowego contentu.
@Farrey: Eksploracja to super sprawa. Na pierwszy raz polecałbym ci odblokować inżynierów Farseer lub Martuuk - niezależnie którego, obydwoje ulepszają fsd do maksimum. Sugestia na pierwszy trip - odblokować fsb booster od Guardianów. Ten moduł znacznie poprawi twój zasięg skoku. A potem to już droga wolna.
Rzuć okiem tu https://www.reddit.com/r/EliteDangerous/comments/c32yuz/exploration_building_an_exploration_ship_for/ jest tu nieco uwag w tym temacie. Aha i tylko DBX. ASPX to naleśnik w dieslu ( ͡° ͜ʖ
Ehh juz spakowalem i wylecialem poza banke. Juz 500 ly od banki, potem wejde i bede lecial dalej. Jak na razie dupy nie urywa ale lece na nebule (nazwy nie pamietam) zobaczyc czym ludzie sie zachwycaja zeby nebule zwiedzac.