Aktywne Wpisy

Shoujiki +198
Nie ma bardziej wnerwiającego youtubera niż ten pyzaty i wiecznie niezadowolony obżartus xD chłop co potrafi zachwycać się kebabem z psa albo pleśniejącą zapiekanką z serem z proszku, ale daj mu do zjedzenia coś co nie jest chemicznie podrasowane w 100% i kosztuje więcej niż 20 pln to zjedzie ci interes ¯\(ツ)/¯ a jego fani podobny poziom, śmianie się z gwiazdek michelin, bo naklejka muala lepsza :DD beka bo Wojek zjadł burgera
źródło: IMG_2209
Pobierz
pciem +80
Mój sąsiad daje lekcje p----------o puzonu od 9 do 18. Codziennie. Jestem na skraju załamania.
Mirki, ja już nie daję rady. Nie wiem, komu podpadłem w poprzednim życiu, ale chyba komuś bardzo, bo teraz odpokutowuję w dźwiękowym piekle. Studiuję chemię, mam sesję, próbuję wbić do łba jakieś chore mechanizmy reakcji, a co robi mój sąsiad? Prowadzi puzonowe tortury w trybie full-time.
Od 10 do 18. A czasem już od 9, jak się dobrze rozpędzi.
Mirki, ja już nie daję rady. Nie wiem, komu podpadłem w poprzednim życiu, ale chyba komuś bardzo, bo teraz odpokutowuję w dźwiękowym piekle. Studiuję chemię, mam sesję, próbuję wbić do łba jakieś chore mechanizmy reakcji, a co robi mój sąsiad? Prowadzi puzonowe tortury w trybie full-time.
Od 10 do 18. A czasem już od 9, jak się dobrze rozpędzi.

Komentarz usunięty przez autora
Oczywiście pominę TOR itd :D
@Phater: No chyba, że użyjesz vpn-a, tor-a i podobnych narzędzi - wtedy wykrycie ciebie jest dużo dużo trudniejsze.
raz na nie Polskiej giełdzie zostałem poproszony o wyjaśnienie pochodzenia BTC dwie transakcje i kwit na *węgiel uratował moje BTC przed zablokowaniem bo istniało podejrzenie...
@Phater: Jeśli wchodzisz na stronę internetową, która jest sklepem z dildosami to ta strona zna (bo musi znać choćby nie chciała) Twoje IP. Twój dostawca internetu wie na jakie strony wchodzisz. Są pewne metody (VPN) "zamieniania" swojego IP na inne ale wtedy właściciel tego "pożyczonego"
wtedy rozgłaszanie transakcji idzie przez tora