Wpis z mikrobloga

Wy nawet nie wiecie mirki, jak dupa mnie piecze, że nie dali dla mnie nigdy #woodstock. Jak byłem młody, to nie miałem znajomych ani pieniędzy, teraz po latach mam pieniądze, podobno można jechać na wooda na pałę i się doczepić do kogoś ale #!$%@? mi w dupę, kiedy mam #pracbaza, oczywiscie harda umowa zlecenie plus freelancerka, pieniądze z tego mam duże bo 6k/mc wpada ale zero życia, bo muszę być dostępny 24/7 365 dni w roku, nieraz ściągano mnie w środku nocy, kiedyś musiałem przerwać kolację romantyczną z narzeczoną bo miałem tzw. ad-hoc projekt czyli nagłe wezwanie. Pracuję w branży związanej z językami i mediami, takie troche korpo-grupa freelancerów. Właśnie w wakacje roboty jest najwięcej a wolne jak przypada to tylko w środku tygodnia, najczęściej jednak w poniedziałki.

Mam wrażenie, że życie przecieka mi przez palce, od małego w szkołach #!$%@? aby wyrwać się z patologii i biedy, potem studia, po nich czas bezrobocia bo nie mogłem nic znaleźć, wieczne oszczędzanie na jedzeniu nawet, zero tzw życia a teraz ciągły #!$%@?. Ostatni raz na wakacjach byłem w 2006 roku.

Jedyna moja radocha to wieczorami jak palę #marichuaen, ale chciałbym gdzieś pojechać, na #woodstock , mieć znajomych, wspomnienia, gdzieś nad morze, coś przeżyć fajnego. A tak to zero wspomnień, każdy dzień budzę się z lękiem ile dziś do roboty wpadnie zleceń, jutro muszę wstawać rano bo już mam konfę na skypie i kolejny projekt, aż mi się chcę rzygać. W dodatku przez pracowanie przy komputerze wzrok mi się popsuł i utyłem.
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

u mnie w okolicy ludzie zapier..ja 6 dni w tygodniu za 2700 na rękę i są zadowoleni, a dać im 6 tysięcy to by Cię przestał na ulicy poznawać
  • Odpowiedz